سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:مردم اوضاع اقتصادی را بهتر از آمارهای مسئولان درک می‎کنند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه مردم بهترین گواه و شاهد در اوضاع اقتصادی کشور هستند، گفت: اقتصاد ایران در دولت روحانی دچار مرگ مغزی شد.

اقتصاد ایران در دولت روحانی دچار مرگ مغزی شد
به گزارش گلستان24،  فتح‎الله نوری عصر امروز در جمع تعدادی از اعضای جبهه مردمی شهرستان گرگان در خصوص اظهارات آقای روحانی در عمل به وعده‎های چهارساله و نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان اظهار کرد: یک اصطلاحی در ادبیات داریم مبنی بر اینکه «مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید»؛ مسائلی که دولت به آن اشاره دارد با واقعیت‎های جامعه همخوانی ندارد.

وی تصریح کرد: در زمینه اقتصاد یکی از شعارهای آقای روحانی در زمان انتخابات سال 1392 این بود که باید جیب مردم شهادت بدهد که اوضاع اقتصادی خوب است یا خیر؛ آقای روحانی در ارتباط با کاهش تورم شاید موفقیت‎هایی داشته باشد اما در زمینه فعالیت‎های اقتصادی در عرصه تولید و اشتغال نه تنها شرایط بهبود پیدا نکرده بلکه اوضاع به مراتب بدتر از گذشته شده است.

 

*مردم اوضاع اقتصادی را بهتر از آمارهای مسئولان درک می‎کنند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که آقای روحانی در تبلیغات انتخابات سال 1392 به مردم این بود که بین 20 الی 40 درصد کارخانجات تولیدی ایران متوقف است و ما باید صددرصد واحدهای تولیدی کشور را فعال کنیم نه تنها این اتفاق نیفتاد اکنون با وضعیت نامطلوب‎تری در این راستا مواجه هستیم.

نوری بیان کرد: بسیاری از شرکت‎هایی که دارای برندهای معتبر مانند ارج، داروگر و ... بودند اکثر آنها تعطیل شدند لذا نه تنها کارخانجات کشور نجات پیدا نکرد اقتصاد ایران در دولت روحانی دچار مرگ مغزی شد، اگر اقتصاد را به منزله مغز بدانیم و تورم را به صورت تب فرض کنیم، روحانی تلاش کرد تب را کاهش دهد ولی جلوگیری از مرگ مغزی مطلقا اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادی را مردم بهتر از آمارهای مسئولان درک می‎کنند، گفت: اوضاع اقتصادی به مراتب بحرانی‎تر شده است.

* دولت مدعی اخلاق منتقدان را  بی‎سواد و بی‎شناسنامه خواند/ دولت روحانی در عرصه اخلاق و اقتصاد کارنامه خوبی ندارد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان در خصوص توجه به اخلاق در دولت روحانی تصریح کرد: روحانی در برخورد با منتقدان، دلسوزان و کسانی که حتی با نگاه کمک به دولت انتقاد می‎کردند نه تنها مورد بی‎توجهی قرار گرفتند به صحبت‎های آنها ترتیب اثری داده نشد.

نوری ادامه داد: بالاترین توهین‎ها و اهانت‎ها با بی‎سواد خواندن، بی‎شناسنامه، ترسو، بزدل، بروید به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید و آنقدر از این الفاظ از دولت مدعی اخلاق شنیده‎ایم که فکر می‎کنم افرادی که حتی هیچ داعیه اخلاق را ندارند چنین برخوردی با مخاطبان، مخالفان و منتقدان خود ندارند، دولت روحانی در عرصه اخلاق و اقتصاد کارنامه خوبی ندارد.

وی در خصوص آثار و نتایج برجام گفت: آقای روحانی وعده داد که با برجام تحریم‎ها برداشته می‎شود، مشکل نان و آب مردم حل می‎شود، ده‎ها وعده‎ای که ایشان در رابطه با برجام داده بود حداقل برای مردم مسجل شده که هیچ اتفاقی در سایه برجام برای حل مشکلات و گشایش امور مردم در عرصه اقتصاد، اشتغال، معیشت و عزتمندی نیفتاده است.

 

* روحانی می‎گوید از برجام مراقبت کنیم برجام مثل نوزاد است/ آقای رئیس جمهور این نوزاد مرده به دنیا آمده

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: مگر قرار نبود عزت به پاسپورت ایران برگردد، ده‎ها شعارهایی که آقای روحانی داده بودند به مرحله عمل نرسید، شاید در گذشته مردم به وعده‎های واهی دولت بر اساس اینکه شاید در سایه برجام تحولات شگرفی رخ بدهد به وعده‎های واهی امیدوار شدند  اکنون برای مردم مثل روز روشن است که برجام هیچ اتفاق مثبتی در زندگی آنها ایجاد نکرده است.

نوری گفت: آقای روحانی می‎گوید که باید از برجام مراقبت کنیم برجام همانند نوزاد است؛ اما ما حرف‎مان این است که این نوزاد «برجام» مرده به دنیا آمده است این نوزاد زنده نیست که بخواهیم از آن مراقبت کنیم ای کاش دولت قبل از تولد و یا حین تولد نوزاد مراقب آن بودند الان که دیگر همه می‎دانند ایران به صددرصد تعهداتش در مقابل برجام عمل کرد ولی ازطرف مقابل صفردرصد هم عمل نکرد.

وی افزود: اوباما رفت و ترامپ آمد و اوضاع به مراتب بدتر شد لذا ما فکر می‎کنیم آقای روحانی به دلیل خوش‎بینی زیادی که دارند و با تحلیل‎های خوش‎بینانه و یا داشتن مشاوران خوش‎بین به هر مقوله‎ای که ایشان مدعی است نگاه خوش‎بینانه می‎شود لذا اگر افکار عمومی را ملاک قرار دهد واقعیت‎ها چیز دیگری را جامعه نشان می‎دهد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار