وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد دولت فعلی را ناکارآمد خواند و گفت: انتخاب مجدد دولت فعلی موجب سیاست زدگی در کشور می شود.

انتخاب مجدد دولت فعلی موجب سیاست زدگی در کشور می شود
به گزارش گلستان24، سید محمدحسینی شامگاه سه‌شنبه در همایش «مدیریت انقلابی و کارآمد» که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یک ماه آینده در چنین روزی انتخابات سرنوشت‎سازی برگزار می‌شود و در این مدت باید همه نیروهای انقلابی در راستای بصیرت افزایی فعالیت داشته باشند.
 

وی با اشاره بر تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی افزود: متأسفانه برخی همچنان دل‌بسته به اقتصاد نظام سرمایه‎داری، لیبرالی و نسخه‎های جهانی هستند چراکه فکر می‎کنند این تفکر برای کشور مفید است.

حسینی عملکرد دولت یازدهم را ناکارآمد خواند و گفت: معمولاً دولت‎ها در چهار سال اول درخشش دارند و کارهای خاصی انجام می‎دهند اما این دولت کارنامه قابل قبولی بعد از چهار سال ندارد و چنانچه در دوره دوم هم همین دولت بر سرکار بیاید ممکن است فضای سیاسی کشور به سیاست زدگی تبدیل می‎شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نارضایتی مردم گفت: نارضایتی مردم مربوط به حوزه اقتصادی بوده و چنانچه ببینند تیمی حضور دارند که می‎خواهد مشکلاتشان را حل کند، به میدان خواهند آمد.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‎های رأی مایه اقتدار نظام اسلامی درصحنه بین‎المللی است و روی کار آمدن مدیر توانمند، ولایتمدار، لایق، کارآمد، عالم و اندیشمند می‎تواند شرایط کشور را متحول کند.

حسینی در رابطه با داوطلبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: چهار داوطلب جبهه مردمی افراد توانمند و لایقی هستند که می‎توانند یک تیم قدرتمندی تشکیل دهند.

وی افزود: شخصیتی مانند آقای رئیسی اطمینان خاطر است که در مسیر اهداف نظام، امام و ولایت و خدمت به مردم حرکت می‌کند.

حسینی تصریح کرد: مردم از وضعیت کشور درزمینهٔ اقتصادی و اینکه هنوز انتظارات آن‌ها برآورده نشده است گله‌مند هستند چراکه وعده‎های دولت هنوز محقق نشده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم فکر نکنند منشأ کم‌وکاستی‌ها، ضعف‎ها و فقر به دلیل سیستم حکومتی یا ولی‎فقیه است بلکه باید بدانند به دلیل ضعف مدیریتی است.

حسینی افزود: وقتی افراد ناتوان، خسته، غیر معتقد و عاجز روی کار بیایند شرایط رو به بهبود نمی‎رود و بیشتر موجب ناراحتی مردم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما در کنار یک رهبری مقتدر و توانمند نیازمند یک دولت توانا هستیم، اظهار کرد: داشتن یک دولت توانا به رأی مردم برمی‎گردد روی کار آمدن بخشی از مدیریت ضعیف به مردم برمی‎گردد چراکه این افراد توسط مردم انتخاب می‎شوند دولت ضعیف نیز کابینه‎ای تشکیل می‎دهد که توان حل مشکلات مردم و جامعه را ندارد.

وی افزود: نیروهای دلسوز و پیشگام باید در جامعه بصیرت افزایی کنند تا مردم در انتخابات بتوانند با آگاهی درست به فرد اصلح رأی دهند.

سید محمد حسینی

حسینی با تأکید بر اینکه بیگانگان دلشان برای خودشان می‎سوزد نه منافع انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بارها رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که برخی در کشور می‎خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اما مردم ماهیت آن‌ها را می‎شناسند.

موفقیت نیروهای انقلابی منافع بیگانگان را به خطر می اندازد

وی بابیان اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای نمی‎خواهند جریان نیروهای انقلابی و خدمت گذار به قدرت برسند، اظهار کرد: چراکه اگر موفق باشیم نظام الگو بخش و مستقلی را تشکیل می‌دهیم که قطعاً منافع بیگانگان به خطر می‎افتد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید تلاش کنیم اختلافات موجود در کشور را کنار بگذاریم و مصالح بالاتر را در نظر بگیریم چراکه برخی این‌چنین طراحی کردند که در زمان انتخابات شورا، مجلس و یا ریاست‎جمهوری بین نیروهای متدین اختلاف بیفتد تا تنها خودشان از این شرایط بهره‌مند شوند.

حسینی با اشاره به ثبت‌نام چهار کاندید نهایی جمنا اظهار کرد: بعدازاینکه جبهه مردمی به پنج کاندید رسید و چهار نفراز آن‌ها اقدام به ثبت‎نام در ریاست جمهوری کردند برخی این‌طور طور القاء می‎کنند که جبهه مردمی منهدم شد اما باید بگویم این جبهه از ابتدا با برنامه‎ریزی واردشده و طبق سازوکارهای تعیین‌شده حرکت می‎کند.

مشکل اساسی کشور ضعف مدیریت است

وی بابیان اینکه ضعف مدیریت مشکل اساسی در کشور است، گفت: افرادی که خود از روز نخست انقلاب تاکنون در امور مدیریتی دخیل بودند اکنون جزو منتقدین هستند البته باید گفت دولت‎ها زحمات و خدمات گسترده‎ای کشیدند اما در برخی موارد ضعف مدیریتی هم وجود داشته است.

حسینی گفت: اصلاح‎طلبان به دلیل قرب الی الله با یکدیگر وحدت ندارند اما جریاناتی که با اسم اصلاح‎طلبان، سازندگی، کارگزاران و اعتدال هستند با یکدیگر شریک بوده و به دنبال منافع خود هستند.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها همیشه مدعی و طلبکارند و تلاش می‌کنند فرافکنی کنند که در دوره هشت‎ساله وضعیت کشور بد شده است.

حسینی بابیان اینکه چهار سال فرصت کمی نیست، افزود: دولت یازدهم می‎توانست در این مدت بسیاری از اقدامات را انجام دهد اما ضعف مدیریتی مانع از پیشرفت شد.

حسینی خطاب به دولتمردان گفت: اکنون‌که بعد از چهار سال باوجود وعده‎های فراوان نتوانستید مشکلات مردم و کشور را حل کنید به دو دلیل بوده یا از ابتدا عوام‎فریبی کردید که مردم به شما رأی بدهند یا از جامعه تحلیل درستی نداشتید که در هر دو صورت ضعف به‌حساب می‌آید.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار