برخی اصلاح طلبان تعریفی از کاندیداتوری پوششی جهانگیری دارند که بیشتر توهین به او محسوب می شود.

تحقیری که جهانگیری به بهانه رئیس‌جمهور شدن روحانی می‌شود!

 این روزها اصلاح طلبان می گویند جهانگیری هر حرفی روحانی زد باید گوش کند و عملا در انتخابات هم هیچ کاره است.

به گزارش گلستان24، قدر و وزن و همچنین جایگاه ای که برای جهانگیری در انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده، در واقع وضعیت واقعی سیاسی اصلاح طلبان در سپهر سیاسی کشور است.

جهانگیری

 

 با این وجود برخی اصلاح طلبان تعریفی از کاندیداتوری پوششی جهانگیری دارند که بیشتر توهین به او محسوب می شود.

در همین حال یک فعال سیاسی اصلاح طلب در روزنامه آرمان نیز نوشته است: « اما نکته ای که باید به آن توجه کرد نیز درخصوص حضور اسحاق جهانگیری در این انتخابات است که او تا چه زمانی قصد دارد در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، در عرصه باقی بماند. آقای جهانگیری از ابتدا با هماهنگی آقای روحانی به انتخابات ورود کرد و در آینده نیز با نظر او ادامه فعالیت خواهد داد و هر زمانی که آقای روحانی صلاح بداند او از انتخابات انصراف خواهد داد. تا زمانی که آقای روحانی به حضور جهانگیری احساس نیاز کند، او در انتخابات می‌ماند.»

یدالله طاهرنژاد در ادامه حتی شرایط فعلی انتخابات را به گونه ای تحلیل می کند که دیگر حسن روحانی نیاز به حضور جهانگیری در انتخابات ندارد و می افزاید: « بحث دیگری نیز مطرح می‌شود که آقای جهانگیری برای مقابله با تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرایان به عرصه آمده بود و اکنون که این تاکتیک اصولگرایان شکست خوردو و آنها نتوانستند با 4 یا 5 نامزد در انتخابات حضور داشته باشند، بنابراین نیازی نیز به حضور آقای جهانگیری نیست و روحانی به تنهایی قادر است در انتخابات شرکت کرده و پیروز شود. در این زمینه نیز باید گفت که هنوز تصمیمی در این‌باره اتخاذ نشده اما اصولا این تصمیم با آقای روحانی است.

 

او اگر تشخیص بدهد که نیازی به حضور کاندیدای پوششی نیست، به جهانگیری اعلام می‌کند و جهانگیری نیز از انتخابات انصراف می‌دهد. البته آقای روحانی در این زمینه با اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان مشورت خواهند کرد اما، طبق قول و قرارهایی که از پیش گرفته شده بود، تصمیم نهایی با شخص آقای روحانی است و او تصمیم می‌گیرد که بحث نامزد پوششی تا کجا مطرح باشد.»

منبع: جهان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار