حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مصاحبه با گلستان24:

متاسفانه در دولت فعلی شاهد هستیم برخی مدیران هیچ اعتقادی به توان داخلی ندارند و حتی وقتی از آنها پرسیده میشود که چگونه میتوان مشکل صنعت راحل کرد می گویند باید از خارج مدیر وارد کنیم. یعنی تا این اندازه به توان داخل کشور نگاه تحقیر امیز دارند

" اعتقاد به توان داخلی" و " انقلابی بودن" دو شاخصه مهم برای انتخاب رئیس جمهور آینده است / در دولت فعلی مدیران هیچ اعتقادی به توان داخلی ندارند

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری، نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره شاخص های انتخاب خوب گفت: اگر به شاخص هایی که رهبر معظم انتقلاب در سال های مختلف از معیار های یک انتخاب درست مطرح کرده اند توجه کنیم میتوانیم به جمع بندی خوبی برسیم.  چند سالی است رهبر معظم انقلاب مسائل اقتصادی را به عنوان مسائل مهم کشور مطرح می کنند. برای حل مسائل اقتصادی امروز کشور، باید به درون نگاه کرد نه به بیگانگان. این تاکید چند ساله مقام معظم رهبری است.

 

غلامرضا منتظری انتخابات

 

طاهری یکی از ویژگی های مهم رئیس جمهور آینده را اعتقاد به توان داخلی و استفاده از جوانان مومن و انقلابی  دانست و افزود: رئیس جمهور باید باور داشته باشد که میتوانیم مشکلات را حل کرده و هم در عمل از نیروهای توانمند داخل کشور استفاده کند. اما متاسفانه در دولت فعلی شاهد هستیم برخی مدیران هیچ اعتقادی به توان داخلی ندارند و حتی وقتی از آنها پرسیده میشود که چگونه میتوان مشکل صنعت راحل کرد می گویند باید از خارج مدیر وارد کنیم. یعنی تا این اندازه به توان داخل کشور نگاه تحقیر امیز دارند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی های انتخاب خوب، انقلابی بودن است. انقلابی بودن تعریف مشخصی دارد. کسی که پایبند به ارمان های انقلاب باشد و بتواند در مقابل دشمن با شجاعت بایستد و در مقابل دشمن صحنه را خالی نکند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر همین دو ویژگی در رئیس جمهور اینده کشور وجود داشته باشد، مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی در وضعیت خیلی بهتری قرار خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار