حاشیه های روز ملی مهندسی/

همایش روز ملی مهندسی،روز گذشته با حضور رئیس جمهور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

از حذف تصاویر رهبر انقلاب تا سخنرانی ترکان به جای باهنر!+عکس

به گزارش گلستان 24، حضور مهندس زنگه، آخوندی و ترکان در این مراسم که از اعضای غائب جامعه مهندسی در دیدار با رهبری بودند،  در این مراسم قابل توجه بود.
پیش از آغاز این مراسم  تصاویری از مقام معظم رهبری به همراه توصیه های ایشان در دیدار با ستاد بزرگداشت روز ملی مهندسی بر روی نمایشگر های بزرگ سالن همایش های برج میلاد نقش بسته بود که اندکی پس از مراسم و با حضور سخنران اصلی در سالن این تصاویر با هماهنگی برخی مسئولین قطع شد.


این اقدام تعجب بر انگیز مسئولان سالن اعتراض اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی را به همراه داشت که مسئولان سالن، علت چنین اقدامی را  دستور یکی از عوامل حوزه ارتباطات نهاد عنوان کردند.
نکته جالب توجه دیگر این مراسم پرحاشیه، دعوت مجری مراسم از  ترکان به جای باهنر برای ایراد سخنرانی برخلاف برنامه ریزی های قبلی بود.



 پس از پایان سخنرانی  آخوندی و ترکان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که از برخورد مجری این مراسم عصبانی به نظر می رسید، بدون دعوت بی نیاز، مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی (مجری برنامه) ، به پشت تریبون رفت و به سخنرانی پرداخت.
همچنین در این مراسم قرار بود که رئیس جمهور، از 20 نفر از فعالان شاخص مهندسی کشور، تقدیر کند که این امر با فشار نزدیکان رییس جمهور منتفی شد!
 در پی این موضوع  عباس آخوندی، محمدرضا باهنر، سید مهدی هاشمی، عبادالله عبداللهی و اکبر ترکان لوح های تقدیر اعضای شاخص جامعه مهندسی را به آنها اهدا کردند./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار