محسن رایجی:

هتاکانی که درک مشخصی از اخلاق و ولایت مداری نداشته و صرفا در جهت مطامع سیاسی خود، حتی از اهانت به اصلی ترین ارکان اسلام و شیعیان فروگذار نیستند، چگونه می توانند جایی در جمهوریت نظام داشته و میدان داری سیاسی و ستاد کاندیدی را عهده دار باشند ؟

ستاد انتخاباتی مجریان هتاک باید عذرخواهی کند / هتک حرمت امام رضا «ع» و بی احترامی به مدافعان حرم قابل اغماض نیست

محسن رائیجی، فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان گرگان،  در اعتراض به هتک حرمت امام رضا ع و توهین به شهدای مدافع حرم، توسط مجریان یک ستاد انتخاباتی، در نامه ای به گلستان24 نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

" فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا "

متاسفانه چند روز اخیر شاهد عدم رعایت اخلاق و دین مداری در یکی از ستادهای انتخاباتی بودیم .

هتک حرمت به آستان مقدس امام هشتم شیعیان؛ علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء ، قلب مردم ایران، دوستداران اهل بیت علیهم السلام و خاصتا محبین آن امام همام را آکنده از اندوه جانکاه نمود.

در کشوری که منتسب به امام رضا علیه السلام است و حضور ایشان منشا خیر و برکات زیادی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، وقوع چنین حرکات و هتاکی ها غیر قابل اغماض است.

هتاکانی که درک مشخصی از اخلاق و ولایت مداری نداشته و صرفا در جهت مطامع سیاسی خود، حتی از اهانت به اصلی ترین ارکان اسلام و شیعیان فروگذار نیستند، چگونه می توانند جایی در جمهوریت نظام داشته و میدان داری سیاسی و ستاد کاندیدی را عهده دار باشند ؟

افرادی که مصداق بارزی از جریان نفوذ و تمکین به خواسته ها و امیال کافران هستند، خط مشی ضد ارزشی داشته و اسیر گفتمان و اندیشه غلط می باشند، هیچ سنخیتی با هیچ کدام از ارکان جمهوری اسلامی ندارند چرا که جمهوریت نظام در سایه اسلام معنا یافته و ملاک، پایبندی به جمهوری اسلامی است.

و در سوی دیگر سخنرانی که به نفع یکی از کاندیدای مورد نظر به ایراد حرف های بی پایه و اساس  در باب شهدای مظلوم مدافع حرم پرداخت بوده است آستانه ی صبر تمام مردم مذهبی و انقلابی را به سر آورده اند.

 

توهین به امام رضا

 

یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی احیا روحیه شهادت طلبی و عزتمندی در جامعه غرب گرا و مادی پهلوی بود و این روحیه باعث شد که جوانان و رزمندگان بدون هیچ چشم داشت مادی در جبهه ها ی حق علیه باطل در مدت ۸سال شرکت کنند وتعدادی به این آرزو رسیدند و عده ای هم منتظر هستند تا به آنها بپیوندند و الان که دوباره، باب شهادت باز شده و عده ای مشتاقانه روز شب می کنند تا به این غیل عظیم بپیوندند.

در کمال ناباورانه می بینند که آقای کرباسچی که از برکت آسایشی که همین عزیزان برای او و ما آورده است کار ایشان به جای رسیده است از شهدای مدافع حرم نقد و انتقاد می کند آخه کسی نیست به ایشان اشاره کند اگر همین شهدای مدافع حرم نبودند الان شما کجا بودید؟

اولا ما اهل کوفه نیستیم که به امام رضا علیه السلام و  مدافعین حرم اهل بیت(ع) توهین شود و ما ساکت باشیم و تا برخورد قاطع در میدان خواهیم ماند.

ثانیا اعلام می دارد فارغ از مباحث حزبی و جریان های سیاسی، حضور این افراد در بطن امور، غیر قابل توجیه، هتاکی ها و بی حرمتی ها مذموم می باشد و در این راستا مطالبه می نماید از طرفی عذرخواهی لازم از سوی ستاد مربوطه انجام و از سوی دیگر برخوردهای درخور، قانونی و عبرت آموز از سوی قوه قضائیه و نهادهای ذیربط صورت گیرد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار