سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

ورود ضعیف اسحاق جهانگیری به مناظره دوم نتوانست آن طور که اصلاح طلبان انتظار داشتند کم کاری های دولت و حسن روحانی را پوشش دهد.

جهانگیری و روحانی بازنده مناظرات بودند/کاندیدای پوششی نتوانست کم کاری های دولت را پوشش دهد

فتح الله نوری سخنگوی جبهه مردمی نیرو های انقلاب استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان24 اظهار کرد:کل مردم ایران برای این که سرنوشت خود را انتخاب کنند و تصمیم درستی در انتخابات  بگیرند مقید به این هستند که مناظرات کاندید هارا ببینند که باتوجه به برگزاری دو مناظره بنظر می رسد که همینطور هم بوده و استقبال خوبی از این برنامه شده است.

او ادامه داد: این مناظره ها نواقصی هم داشت که این نواقص بیشتر متوجه اقای روحانی و کاندیدای پوششی وی بوده است، چرا که این دو کاندید هنوز درسال 92 سیر می کنند  و نمی خواهند به سال96 برگردند، و هر ایراد و اشکالی که مطرح می شود را به دولت قبل نسبت می دهدند با اینکه ما منکر نقاط ضعف و قوت دولت قبل نیستیم ولی این موضوع به این منزله نیست که یک دولت با چهارسال مسئولیت اجرایی کشور همیچنان اگر مشکلی پیش بیاید اشاره به دولت های پیشین داشته باشد و این روال در هر دو مناظره قبلی به وضوح دیده شده که دولت کنونی مطلقا پاسخگو نیست و این مسئله  یک ضعف عمده در مناظره ها می باشد.

وی اظهار کرد: صدا و سیما و هیئت نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید مناظره هارا به سمتی برگردانند که مردم بفهمند در چهار سال گذشته چه اتفاقاتی افتاده و انتظار ما از اقای رئیس جمهور و معاونشان این است که مستند حرف بزنند و کلی گویی نکنند، زیرا که این ها درد مردم را  دوا نمی کند و آن نگاه روشنگری در افکار عمومی به خوبی موثر نمی شود.

نوری با بیان اینکه شاخصه های فرهنگی ،اجتمای ،سیاسی و اقتصادی کشور در حال بحران است، تصریح کرد:  بحث معیشت و اشتغال جزء دغه دغه های جدی مردم است، دولت می بایستد در مورد این مسائل با نگاه آماری و شاخص ها با مردم حرف بزند که در مناظرات قبلی این مسائل بخوبی در  صحبت های این  اقای روحانی و جهانگیری دیده نشد.

عضو شواری مرکزی جمنای گلستان گفت:این دونامزد با یکدیگر هماهنگ شده اند تا خود را فرشته نجات معرفی کنند و رقیبانشان را تهدید و خطر معرفی کنند که این برخلاف شئونات رقابت و مناظره است، اقای روحانی و جهانگیری سعی بر این دارند که بر روی این موضوع تمرکز و از آن در مناظرات استفاده کنند.

فتح الله نوری افزود:تصور ما بر این بود که اقای جهانگیری به واسطه این که سوابق اجرایی بیشتری  نسبت به حسن روحانی دارد از سوی جبهه مقابل انتخاب شده تا به آقای روحانی در مناظرات کمک کند،که وی بر خلاف تصورات بسیار ضعیف  عمل کرد،  اگر در مناظره دوم دقت کرده باشید وی بدون توجه به سوال  سه متن انشایی و  یاداشت شده را قرائت کرد که در تلفظ بعضی از کلمات هم دچار مشکل شده بود.

وی یادآور شد: آن طور که انتظار می رفت این کاندید پوششی نتوانست انتظارات هم حزبی هایش را بر طرف کند و با متن انشایی که در مناظره خواند برهمه ی مردم ثابت شد که دولت چیزی را برای دفاع از عملکرد خود در این چهار سال ندارد. 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار