بیانیه جنجالی و تنش آفرین معاون اول در راه است

تیمی از اصلاح طلبان رادیکال در حال تهیه یک بیانیه جنجالی و تنش آفرین خواهند بود که فیلم آن بعد از رسانه ملی در شبکه های اجتماعی در داخل و خارج کشور به طور وسیع منتشر شود.​​

اخبار جدید از بی صداقتی جهانگیری

به گزارش گلستان 24، تدارک وسیعی برای کناره گیری جهانگیری از انتخابات برنامه ریزی شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، در صورتی که اسحاق جهانگیری از انتخابات کناره گیری نماید احتمالا انصراف وی، در یک برنامه زنده تلویزیونی خواهد بود

بر اساس برنامه ریزی انجام شده وی بایستی کناره گیری خود را در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام نماید بر این اساس وی احتمالا در برنامه گفتگوی ویژه خبری در روز دوشنبه 25 اردیبهشت خواهد بود.

اخبار جدید از بی صداقتی جهانگیری/ بیانیه جنجالی و تنش آفرین معاون اول در راه است

همچنین تیمی از اصلاح طلبان رادیکال در حال تهیه یک بیانیه جنجالی و تنش آفرین خواهند بود که فیلم آن بعد از رسانه ملی در شبکه های اجتماعی در داخل و خارج کشور به طور وسیع منتشر شود.

در مناظره اول انتخاباتی وقتی اسحاق جهانگیری تاکید کرد که با حسن روحانی رقیب انتخاباتی است. محمد باقر قالیباف در پاسخ گفت: شما در صحبت‌تان اشاره کردید اخلاق، ای کاش شما هم اخلاق را رعایت می‌کردید. این هم از پدیده‌های عجیب است که جنابعالی به عنوان معاون محترم رئیس جمهور نامزد شدید آمدید و در حقیقت البته حق شهروندی شما می‌گویید که ما رقیبیم چند روز آینده مشخص می‌شود.

شما به عنوان معاون رئیس جمهور داوطلب شدید؛ صداقت شما در رقابت با آقای روحانی چند روز دیگر ثابت خواهد شد؛ شما مدیری اجرایی هستید و حاضر شده اید دستاویز سیاسی دیگران شوید؛ مجموعه برنامه های دولت شما یا "نبود سرمایه" بوده است یا "دفاع از همان 4 درصد».

منبع : افکار

ارسال نظر

آخرین اخبار