رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: انتخاباتی در یک کشور ۸۰میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این خیلی باارزش و بااهمیت است.

جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است/ این را باید قدر دانست
به گزارش گلستان 24، در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
 
رهبر در دیدار اقشار مختلف مردم
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: روز انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی روز جشن است.
 
ایشان افزودند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ی ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است. دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه  است؛ این خیلی ارزش دارد.

رهبر انقلاب تصریح کردند: انتخاباتی در یک کشور ۸۰ میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این خیلی باارزش و بااهمیت است؛ این را باید قدر دانست. 
 
 
ایشان تاکید کردند: جمهوری اسلامی با تجدید انتخابات‌ها در سال‌ها و دوره‌های معین حقیقتاً طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند؛ خود را در دل‌ها و چشم‌های مردم دنیا به شکل جدید و برجسته‌ای مجسم می‌کند و نشان می‌دهد. این است که واقعاً روز انتخابات برای جمهوری اسلامی روز جشن و شادی و شور است. 
 

مشروح خبر و تصاویر این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
 
انتهای پیام/ 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار