پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان با پیروزی قاطع حامیان شهردار به ایستگاه تداوم تحول رسید تا مردم همچنان شاهد تحرک و پویایی فعالیت‎های شهری و عمرانی در مرکز گلستان باشند.

پیروزی قاطعانه حامیان شهردار برای تداوم خدمت در گرگان/ «آری» به خدمت جهادی «نه» به سابقه سیاسی و قومی

به گزارش گلستان 24، پس از فراز و نشیب‎های بسیار، تکلیف پارلمان محلی در گرگان با پیروزی قاطعانه حامیان شهردار مشخص شد و اعتماد مردم به ناصر گرزین، محمدابراهیم جرجانی، علی اصغر یوسفی، حمیدرضا آقاملایی، مهران کاظم‎نژاد، فائزه عبداللهی، حسین ربیعی، سعید رحیمی و سیدمحمد مرتضوی که همه آنها در لیست حامیان شهردار قرار داشتند سرآغاز فصل جدیدی برای تداوم خدمت رقم زد.

 حامیان شهردار گرگان

 

دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان که یکی از پرتلاطم‎ترین ادوار این پارلمان محلی به شمار می‎رفت با کنار زدن مخالفان شهردار وارد فصل جدیدی شد؛ مردم با انتخاب قاطعانه خود به خدمت جهادی «آری» گفتند و اکتفا به سبقه سیاسی، قومی و یا محلی افراد نکردند کسانی که سنگ‎اندازی بر سر راه مدیریت شهری می‎کردند با آرای قاطعانه مردم کنار گذاشته شدند.


مردم در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان نشان دادند که حامی تغییر به نفع مردم هستند و کسانی که برای پیشرفت گرگان در مسیر کار و خدمت جهادی، مانع‎تراشی یا سنگ‎اندازی کنند را کنار می‎زنند و در این مسیر با کسی تعارف نداشته و عهد اخوت نبستند؛ حتی اگر این مخیله مردمی به شورای شهردار تعبیر شود.


تکلیف 9 کرسی شورای پنجم مشخص شد و اکنون آنها آماده فصل جدیدی از خدمت شدند، تنها انتظار مردم از شورائیان این است که به جای منازعات تلخ و بی‎فرجام فقط به فکر کار و خدمت باشند تا شیرینی آن به کام جامعه باشد، شورائیان باید در سایه خردجمعی تلاش کنند تا نقاط ضعف گذشته را کنار زده و با تقویت نقاط قوت برای گرگانی آباد کوشا باشند.


266 نامزد شورای گرگان 29 اردیبهشت در عرصه رقابت با یکدیگر قرار گرفتند که در این میان برخی جوان بودند و کم‎آوازه در عرصه مسئولیت اجتماعی اما تعدادی میان‎سال بودند و باسابقه در مسئولیت‎های گوناگون؛ هدف از بیان این سطر از نوشتار، سبک و سنگین کردن افراد در کفه‎های ترازو نبود؛ هدف این بود که قطعا این تعداد از داوطلبان که 9 نفر آنها از بین همین تعداد انتخاب شدند هرکدام دارای برنامه و اهدافی بودند که می‎خواستند وارد گود خدمت شوند و در صورت پیروزی اهداف و برنامه‎هایشان را عملیاتی کنند.


حال چه خوب است شورای پنجم؛ اتاق فکری برای این افراد باشد و از برنامه‎های آنان نیز استفاده کند تا مسیر خدمت بسیار پرشتاب ریل‎گذاری شده و حرکت برای خادمان خدمت سرعت یابد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار