پس از آنکه به موسوی گفته شد خریدهای روزمره‌اش مانند خرید نان را باید خود یا همسرش انجام دهد و محافظان از انجام کارهای شخصی این خانواده معذورند، چند روزی اعتصاب کرد

جزئیات دردناک حصر فتنه گران!

به گزارش گلستان 24 ، پس از حوادث بعد از انتخابات 88 که فتنه نامیده می شود، عاملین فتنه بازداشت و روانه دادگاه و زندان شدند. اما در این میان سهم فتنه گران از بقیه در اسارت بسیار بسیار بیشتر و دردناک تر بوده و هست. این هموطنان فتنه گر این روزها در شرایط سختی به سر می برند که زبان از بیان آن قاصر است! جناب کروبی که فقط توانسته در این سالها چند سفر به شمال و قم وکرج وکاشان داشته باشد وبقیه عمر با ارزش خود را در منزل مجلل خود که کمی هم از کاخ شاه ندارد بگذارند واقعاً که رنج آور است.

چرا انقدر تبعیض!؟ آخر این فتنه گران گرامی تابحال در ناز و نعمت بوده اند و هرچه خواستند گفتند و نوشتند اما حالا همچون پرنده ای در قفس نه می توانند خبری برای رسانه های آنور آبی بفرستند نه شعاری برای مخاطبان خود در داخل کشور برای برپایی میتینگ سیاسی !

حصرخانگی

این نا گفته ها را از نشریه رمز عبور بخوانید:

"روزها بر موسوی و کروبی در منازل مجلل و بزرگ‌شان می‌گذشت. کروبی روزهای خوش‌تری داشت، دوستان قدیمی‌اش هر ازگاهی به او سر می‌زدند و گعده می‌کردند. آن‌ها به کروبی می‌گفتند که کوتاه بیاید و غائله را تمام کند. شیخ قدرت علیخانی هم‌بارها درخواست دیدار کروبی را داشت اما مأموران اطلاعاتی دیدار با کروبی را منوط به موافقت کتبی مهدی کروبی کرده بودند، چراکه می‌خواستند از اتهام "تواب‌سازی " دوری کنند، مهدی کروبی هم با ملاقات شیخ قدرت علیخانی موافقت نکرده بود.

بعضی سفرها البته برای کروبی تلخ می‌شد، هرجایی که مردم عادی او را می‌دیدند، با کنایه و گاهی" مرگ بر سران فتنه" از او پذیرایی می‌کردند، مانند ماجرایی که در رستورانی در کرج رخ داد و نزدیک بود به جاهای باریک کشیده شود.

در سوی دیگر اما میرحسین موسوی از ابتدای حصر تاکنون بیشتر وقتش را به نقاشی، مطالعه و گوش دادن به رادیوهای خارجی می‌گذراند. او در پاسخ به این مسئله که آزاد است که به هر نقطه از ایران که بخواهد سفر کند، اظهار داشت که ذاتاً گوشه‌گیر است و تمایلی به سفر ندارد و حتی در سال‌های قبل از حصر نیز این رویه را داشته و تعداد سفرهایش بسیار معدود بوده است؛ بااین‌حال یک‌بار موسوی در عید نوروز به همراه دخترانش به ویلای یکی از آشنایانش در شمال کشور سفرکرده بود.

موسوی تردد با ماشین‌های عادی در شهر برای حضور در منزل اقوام و آشنایان را نمی‌پذیرفت چرا که می‌دانست این‌گونه تردد موجب می‌شود تا افسانه‌سرایی‌هایی که پیرامون سختگیری‌ها در حصر وجود دارد، نقش بر آب شود

هم‌اکنون نیز میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم به تلویزیون و روزنامه‌ها دسترسی دارند.

پس از آنکه به موسوی گفته شد خریدهای روزمره‌اش مانند خرید نان را باید خود یا همسرش انجام دهد و محافظان از انجام کارهای شخصی این خانواده معذورند، چند روزی اعتصاب کرد و سپس مجبور شد که بپذیرد یکی از نزدیکانش خریدهای منزل را انجام دهد؛ یا حضور زهرا رهنورد در بانک برای دریافت حقوقش که تصاویرش در رسانه‌ها منتشر شد."*

حصرخانگی

حال ببینید که رسانه های خارجی چقدر حقیقت گو هستند! آنها از شرایط بد فتنه گران در حصر می گفتند که دیدیم براستی این زندگی برای آدمهایی از جنس بچه های بالا بسیار سخت است. نباید با اینها مانند رحیمی و سایر مجرمان برخورد شود ناسلامتی اینها میراث انقلاب اند و حق به گردن ما دارند. دلیل مهم ترش هم این است که این هموطنان فتنه گر خونشان از باقی ملت رنگین تر است و به همین جهت باید در حفظ و نگهداریشان کوشا باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار