نایب رییس کانون کارگران بازنشسته تهران:

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهر تهران با ابراز تاسف از اینکه توجه لازم به خواسته های کارگران صورت نمی گیرد گفت: خواسته های بازنشستگان را در 10 بند تنظیم کردیم و قبل از انتخابات در نامه ای رسمی به هر شش نامزد ریاست جمهوری، تمامی مشکلات بازنشستگان را در این نامه 10 بندی نوشتیم و به دفتر آنان تسلیم کردیم.

بی توجهی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات بازنشستگان

به گزارش گلستان 24، علی دهقان کیا با انتقاد از مناظره هایی که بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شده بود گفت: در این مناظره ها از همه چیز سخن گفتند اما مشکلات واقعی جامعه هرگز مطرح نشد.


وی با اعلام اینکه از هر شش نامزد ریاست جمهوری خواسته بودیم در مناظره هایشان به این 10 خواسته بازنشستگان پاسخ بدهند گفت: از آقایان خواسته بودیم در این موارد اعلام نظر کنند تا بازنشستگان بتوانند بر اساس موضع گیری های نامزدها، رای بدهند. اما با کمال تاسف هیچیک از نامزدهای ریاست جمهوری به خواسته های بازنشستگان ورود نکرد.


نایب رییس کانون کارگران بازنشسته تهران با اعلام اینکه نامه آقای روحانی را به صورت حضوری دادیم گفت: اعضای کانون به صورت مستقیم وارد نهاد ریاست جمهوری شدیم و نامه را به شوهر خواهر آقای روحانی که مسوولیتی در نهاد داشت، دادیم و در خصوص مطالبات بازنشستگان مذاکره کردیم.


وی افزود: در همان جلسه نیز خواسته های بازنشستگان را به صورت مکتوب به این مسوول نهاد ریاست جمهوری دادیم و شفاهی نیز سوال کردیم که بازنشستگان نگران همسان سازی هستند، اصلاح ساختار سازمان را مورد تاکید قرار دادیم و در خصوص معیشت بازنشستگان توضیح دادیم.


دهقان کیا در پاسخ به اینکه رویکرد کانون کارگران بازنشستگان به چه کسی بود گفت: کانون عالی کارگران بازنشستگان و خانه کارگر از ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی حمایت کردند، اما منظور از حمایت این نیست که هیچ درخواستی از آقای روحانی نداشته باشیم و هر کاری کردند، سکوت کنیم.

بی توجهی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات بازنشستگان

وی با یادآوری اینکه معیشت بازنشستگان خوب نیست گفت: به راستی با حقوق 900 هزار تومان در گرانی کلانشهر تهران چه کار می توانیم بکنیم؟


نایب رییس کانون کارگران بازنشسته تهران با اعلام اینکه بیش از 60 درصد بازنشستگان کمتر از حداقل دریافت می کنند گفت: امروزه بازنشستگانی داریم که ماهیانه 300 هزار تومان حقوق می گیرند و این حقوق باعث شرمندگی آنان نزد خانواده شان است.


دهقان کیا با اعلام اینکه امروزه خط فقر را یک میلیون 800 هزار تومان تعیین کرده اند گفت: چرا یک بازنشسته که 30 سال کار کرده و حق بیمه پرداخته است، امروز که به مرز پیری رسیده باید زندگی فقیرانه داشته باشد و زیر خط فقر باشد؟

منبع : کارگر آنلاین

ارسال نظر

آخرین اخبار