مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد:

منصور مظفری تصریح کرد: مشاور ناآشنای رسانه‌ای دولت در توئیت‌های معناداری رسماً موجب رنجش طرفداران خاص حسن روحانی که تعدادشان هم کم نبود، می‌شود. توئیت‌هایی که مورد اعتراض مردم قرار می‌گیرد ولی آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.

مشاور ناآشنای رسانه‌ای دولت با توئیت‌هایش موجب رنجش طرفداران روحانی می‌شود/ اطرافیان رئیس‌جمهور اعتماد مردم را بر باد ندهند

به گزارش گلستان 24،​ منصور مظفری، مدیر مسئول روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد امروز دوشنبه ۹۶/۳/۸ در سرمقاله‌ این روزنامه یادداشتی را با عنوان «اقدامات اعتمادسوز اطرافیان روحانی» منتشر کرد.

 آفتاب‌یزد

در بخشی از این یادداشت آمده است: مشاور ناآشنای رسانه‌ای دولت در توئیت‌های معناداری رسماً موجب رنجش طرفداران خاص حسن روحانی که تعدادشان هم کم نبود، می‌شود. توئیت‌هایی که مورد اعتراض مردم قرار می‌گیرد ولی آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.

اما این تمام ماجرا نبود. زیرا صد افسوس که زمزمه حذف علی مطهری از هیئت رئیسه مجلس گره خورده با لابی آشکار و پنهان یک عضو کابینه دولت روحانی! گویا جریانی در دولت حضور دارد که به بهانه رای اعتماد به کابینه جدید و انتخابات سال 1400 و حمایت از کاندیداتوری یک عضو هیئت رئیسه در همین انتخابات، قصد دارد فرزند شهید مطهری و اصلاح‌طلبان دیگر را از راس بهارستان حذف کند.

سوگمندانه باید گفت همین اخبار می تواند تمام اعتماد انباشته شده از روحانی را برباد دهد. آقای رئیس جمهور! چنین تحرکات و اظهاراتی از جانب حلقه اطرافیان شما این تلقی را ایجاد می کند حالا که نیاز دولتمردان به هواداران و مردم به اتمام رسیده پس دیگر لازم نیست حقوق آنان رعایت شود و وعده‌ها نیز فراموش گردد.

قطعا رئیس دولت به خوبی می داند 4 سال دوم او چقدر از 4 سال نخست سخت‌تر است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار