با توجه به حوادث اخیر منطقه؛

سفر اخیر ترامپ به عربستان سعودی نشان دهنده این است که این کشور تروریست پرور برای نا امن کردن ایران و منطقه بیشتر از قبل تحریک شده و کشور ایران باید با حمایت از محور مقاومت و توانمندسازی خود جلوی شرارت های حکام سعودی را در منطقه بگیرد.

دیپلماسی دیگر نمی تواند ضامن امنیت کشور ها باشد /توان و پیشرفت موشکی ایران عامل ثبات و امنیت کشور است

به گزارش گلستان24؛منطقه ی خاورمیانه یکی از استراژتیک ترین مناطق جهان می باشد که کشور های غربی و شرقی چشم طمع زیادی به این منطقه دوخته اند وخواهان نفوذ به این منطقه هستند.

تشکیل گروه های تروریستی از جمله داعش یکی از راهکار های غرب برای زمین زد کشور هایی است که در مقابل نفوذ و چپاولگری غرب ایستاده اند. 

در زمان فعلی دیپلماسی و گفت و گوی کشورها فریب و راهکار غربی ها برای حمایت و تجدید قوای گروها تروریستی و کشورهای تروریست پرور تحت امرش می باشد که این مسئله در رایزنی های مقامات موضوع جنگ یمن و سوریه به خوبی ثابت شده است.

 امروز می بینیم گروهای تروریستی فراتر از اهداف غربی ها در حال فعالیت هستند و بعضا خود این کشور های اروپایی و امریکایی نیز مورد حمله شدید این فرزند خوانده خود قرار گرفته اند.

داعش که در کشور های غربی و همسایه ایران به همت نیروهای مخلص مدافع حرم در حال شکست است و نمی تواند راه نفوذ به کشور ما را پیدا کند، در حال ثبت حضور خود در کشور های شرق ایران از جمله افغانستان است،کشوری که به علت دخالت های زیاد آمریکا در حال بی ثابتی و نا امنی است.

انفجار انتحاری مهیب دیروز داعش در کابل که منجر به کشته شدن بیش از 100 نفر و زخمی شدن حدود 500نفر شد،حجت را برای کشورهای منطقه تمام کرد که اگر دست نجنبند داعش و حکام سعودی،غربی کشور های شان را به ویرانه ای تبدیل خواهند کرد.

گروه تروریستی داعش که تمام منابع آن از عربستان سعودی و همتایان غربی اش تامین می شود یک هدف دارد آن هم شکستن محور مقاومت به فرماندهی کشور ایران در منطقه که می تواند راه را برای استعمار بیشتر غرب باز کند.

 با توجه به تحرکات منطقه و حضور نابهنگام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان صعودی به نظر می رسد که این کشور وهابی تروریستی برای ایجاد ناامنی در کشور ها ی منطقه و حمله ی نظامی به ایران بیشتر از قبل تحریک شده است.

از همین رو کشور ایران باید مانند قبل توجه ی بیشتری به محور مقاومت و ضربه غیر مستقیم به عربستان در کشور های سوریه ,عراق و یمن داشته و تولید موشک های خود را که عامل ترس سعودی ها و غربی ها است را افزایش دهد تا جلوی تحرکات و دست درازی های بیش از حد این رژیم و تروریست های تحت امرش را بگیرد در غیر این صورت با سازش و گفت و گو هیچگاه امنیت کشور تامین نخواهد شد.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار