در پی تشدید اختلافات شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان ، نماینده ولی فقیه در استان گلستان به استاندار، تذکر داد.

تذکر آیت الله نورمفیدی به استاندار برای حل اختلاف شورا و شهردار گرگان

به گزارش گلستان 24، در پی انتشار مطلبی با عنوان " اظهار رضايت نماینده ولی فقیه در گلستان از عملكرد شهردار گرگان / درخواست آیت الله نورمفیدی : بگذارید صادقلو شهردار باقی بماند " که از توصیه مشفقانه آیت الله نورمفیدی به اعضای شورای شهر گرگان حکایت داشت و از طریق ارسال پیامی توسط حسین ربیعی رئیس شورای شهر به سایر اعضا صورت گرفته بود ، برخی از اعضای شورا و حامیان انها به جای پذیرش و عمل به این توصیه به دنبال ایجاد تشکیک و تکذیب در اصل این ارسال پیام برآمدند .

در روزهای بعد هم دامنه کنشها و واکنش های نامطلوب در مناسبات مختلف در زمینه اختلافات میان شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان افزایش یافت که نتیجه بدوی آن وسیع و عمیق تر شدن تعارضات در میان اعضای شورای شهردار و چالش با شهردار گرگان و نتیجه نهایی آن بی توجهی به مشکلات مردم و وارد کردن خدشه به مسیر توسعه و ابادانی شهر گرگان بود .

در همین حال سایت روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در روز گذشته نوشت : آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در پاسخ به سئوالات دانش آموزان هنرستان سرداران شهید روستای محمدآباد واقع در شمال گرگان افزود: با استاندار گلستان تماس گرفتم و درباره اختلافات بین شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان ، تذکر دادم.

وی خاطرنشان کرد: استانداری مسئول رسیدگی به اختلافات شورای اسلامی شهر و شهرداری است و باید به وظیفه خود عمل کند.

نماینده مردم استان گلستان بر همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان و رفع اختلافات موجود، تاکید و اظهار کرد: این اختلافات به ضرر مردم گرگان تمام می شود.

در همین راستا ، این پایگاه خبری تحلیلی پس از ارزیابی و بررسی دقیق در ابعاد گوناگون این ماجرا ، در مطلب دیگری با عنوان " آیا شورای دوره چهارم گرگان مانند شورای دوره اول تهران منحل می شود ؟ " از حرکت شورای شهر گرگان در مسیر انحلال خبر داد .

این مساله از آنجا ناشی می شود که جنس اختلافات و تعارضات موجود در میان اعضای شورای شهر با هم و انتقادات موافقین و مخالفین با شهردار گرگان از نوعی است که از حالت طبیعی و معمول خارج شده و گاها در چهارچوب های غیر منطقی و ناصواب از قبیل صدور طومار و شبنامه و... پیگیری می شود که با مقایسه این حجم و نوع اختلافات با تعارضات موجود در بین اعضای شورای شهر تهران در دوره اول ، نشانه هایی از صحت حرکت تدریجی به سمت منحل شدن مشاهده می گردد .

علی ایحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی ، آیا توصیه و تذکر آیت الله نورمفیدی به اعضای شورای شهر و استاندار گلستان موثر خواهد بود و به حل تعارضات پیچیده موجود در روزهای مهم پایانی سال و استقبال از نوروز 94 منجر خواهد شد و یا اینکه اعضای شورا همچنان اصرار به خودزنی و پیمودن مسیر انحلال خواهند داشت .

البته با وضعیت کنونی موجود ، این گمانه نیز محتمل است که " مردم و شهر گرگان " از فردای پس از انحلال چنین شورایی روزهای بهتری را تجربه کنند کما اینکه " مردم و شهر تهران " در سال 80 چنین مساله ای را تجربه کردند ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار