آمریکایی ها با حضور خود در منطقه و و تحریک تروریست ها نشان دادند که هدف نهایی سیاست های آنها نا امن کردن و نابودی ایران است.

سه محور آمریکایی،اسرائیلی و سعودی پشت پرده حادثه  ی تروریستی تهران/لزوم حمایت بیشتر دولت از ارگان های امنیتی و نظامی

به گزارش گلستان 24؛بعد از سفردونالدترامپ به منطقه و ایجاد اختلاف شدید بین حکام عربی و با حضور چند تروریست در تهران پازل اهداف شوم این سفر تکمیل و به همه ثابت شد که چراغ سبز آمریکا باعث تشدید اختلافات و تحرکات تروریست ها در منطقه شده است.

  آمریکایی هابا حضور خود در منطقه دراین صدد هستند که با ناامن کردن ایران خودی نشان دهند و با روحیه دادن به تروریست های منزوی شده و مادران تروریست پرور آنها یعنی عربستان سعودی و اسرائیل آنها را برای حمله نظامی به ایران تقویت و پر انگیزه کند.

باتوجه به تصمیم دیشب مجلس سنای آمریکا برای ایجاد یک طرح تحریمی جدید و رای اکثریت نمایندگان سنا به این طرح، دیگر خویشتن داری و مذاکره با آمریکا نفعی برای کشور و مردم ندارد،چرا که این کشور و روسای آشوب طلب آن برای نابودی ایران شمشیر را از رو بسته اند.

البته باید در نظر داشت که مواضع برخی از سیاسیون کشور نیز خواسته یا نخواسته انگیزه تروریست ها را برای ورود به کشور تشدید کرده و استفاده از کلماتی چون مذاکره و کاهش بودجه بخش های امنیتی و نظامی بی شک در برنامه ریزی های اولیه تروریست ها برای انجام این عملیات بزدلانه در کشور دخیل بوده است.

تروریست ها بعد از سالها وبا تلاش بی حد اندازه طرف های غربی و کشور های منطقه توانستند یک عملیات بی ارزش  انجام دهند و قصد آنها  از این عملیات فقط نا امن جلوه دادن تهران و ایجاد سر صدایی در سطح منطقه و جهان بود.

طبق اظهارات وزارت اطلاعات  یک تیم تروریستی دیگر قبلا از انجام عملیات دستگیر شده اند که این می تواند حقایق زیادی را از عوامل پشت پرده این حادثه افشا کند.

با وجود این تحرکات تروریست هادر منطقه و کشور از این پس حمایت از نیروی های نظامی و انتظامی از جمله سپاه که رشادت های زیادی را در خنثی سازی این عملیات تروریستی داشتند بیش از پیش احساس می شود.

مردم کشور که همیشه قدردان خون شهیدان عزیز و گرانقدر مدافع حرم هستند،ضرورت حضور این نیرو ها در عراق و سوریه بیشتر از قبل برایشان مسجل شده است.

انتهای پیام /پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار