«فیک‌نیوزهای وطنی» وزیرخارجه ایران را هم منحرف کردند!

وزیر خارجه کشورمان به جای پاسخ‌گویی به مسائل مهمی چون تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران در زمانی که خود وی در قاره سبز است وقت خود را در خصوص پاسخ به اخبار جعلی تلف می‌کند!

آقای ظریف دست دادن و ندادن شما مهم نیست، از تحریم‌ حاج قاسم بگویید

به گزارش گلستان24،در پی جنجال‌سازی‌های رسانه‌های حامی دولت یازهم دیروز شاهد انتشار اخبار انحرافی بودیم که حتی محمد جواد ظریف نیز بدان واکنش نشان داد.

درواقع به نظر می‌رسد که به طور کاملا تعمدی اخبار بیهوده و جعلی منتشر می‌شود که سعی دارد اخبار اصلی را به حاشیه ببرد. مسئله‌ای که می‌توان از آن به عنوان «فیک‌نیوزهای وطنی» نام برد. موضوعی که در آمریکا توسط ترامپ درباره اخبار حاشیه‌ای که رسانه‌های این کشور علیه وی منتشر می‌کنند معروف شده، متاسفانه در ایران به گونه‌ای هدایت شده به نفع دولت و جهت به حاشیه کشاندن مسائل محوری، منحرف‌سازی افکارعمومی و فرار از پاسخگویی به طور زنجیره‌ای در دست اقدام است.  

اما ماجرای وزیرخارجه کشورمان در فرانسه از این قرار است که فیلم تقطیع شده‌ای از دیدار ظریف با «ژان ایوز لو دریان»، وزیرخارجه کشور فرانسه در فضای مجازی منتشر شد که در نگاه اول نشان می‌داد که وزیرخارجه این کشور از دست دادن با همتای ایرانی خود امتناع می‌کند اما فیلم کامل نشان می‌دهد که وی به این سبب با ظریف دست نمی‌دهد که می‌خواد با حفظ احترام وی را به طور کامل بدرقه کند.

منبع:مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار