امام جمعه بندرترکمن با اشاره به چاپ مطالب انحرافی در فصل‌نامه استارباد گفت: این سوال پیش می‎آید که چرا دستگاهای نظارتی برخورد نمی‌کنند؟ و چرا با توهین این افراد به نظام و ارزش‎ها برخورد نمی‎شود؟

امام جمعه بندرترکمن خواستار برخورد دستگاه های نظارتی با فصلنامه استارباد شد

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرترکمن ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: متاسفانه چند وقتی است فصلنامه‎ای در استان چاپ می شود و می‌بینیم که انحرافات زیادی دارد اما سوال اینجاست که چرا دستگاهای نظارتی برخورد نمی‎کنند؟ چرا با توهین کردن این افراد به نظام و ارزش‎ها برخورد نمی‎شود؟

وی افزود: به عنوان نمونه در این فصل‎نامه بارها به جای "انقلاب اسلامی" نوشتند "انقلاب 57" و یا امام خمینی(ره) را "آیت الله خمینی" نامیدند و یا از مبارزات مارکسیست‎ها و منافقین دفاع کرده و این افراد را از روحانیون و مذهبی ها جلوتر می‎دانند.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: در این نشریه چرا محمد محمدی برادر حسن محمدی معدوم را انقلابی زیبا معرفی می‎کند؟نکند همان فرمایش مقام معظم رهبری باشد که نکند جای انقلابی و جلاد عوض شود.

وی اظهار کرد: در بخشی از این فصل‎نامه این انقلاب را سبب عقب‎ماندگی ایران می‌داند، به راستی چرا اینقدر بی وجدان هستید؟ در همین شهرستان بندرترکمن قبل از انقلاب چه امکاناتی داشتیم؟ انصاف شما کجاست؟

حجت‎الاسلام منصوری گفت: چقدر قبل از انقلاب باسواد داشتیم؟ چقدر ماشین داشتیم؟ این همه تحصیل کرده و جوانان باسواد این همه امکانات به برکت انقلاب است.

امام جمعه بندرترکمن اظهار داشت: در قبل از انقلاب ما برده بودیم و از خودمان چیزی نداشته و استقلال نداشتیم و این همه پیشرفت از برکات انقلاب اسلامی است که امیدواریم مسئولان نگذارند این همه زحمت که کشیده شده با این هجمه‎ها و کج اندیشی‌ها به باد برود.

وی همچنین با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: هفته قبلی هفته عفاف و حجاب بود که امیدواریم دستگاه‎های فرهنگی بیشتر کار کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار