مجتهد خبر داد:

مجتهد افشاگر توییتری اعلام کرد که ولیعهد عربستان قصد داشته با همدستی یکی از اعضای خاندان آل ثانی علیه امیر قطر کودتا کند.

کودتا علیه امیر قطر

به گزارش گلستان 24، مجتهد فعال توییتری و افشاگر اخبار مربوط به دربار آل سعود اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد و وزیر دفاع عربستان با استفاده از یکی از اعضای خانواده آل ثانی قصد داشته علیه «تمیم بن حمد» امیر قطر کودتا کند.

این برنامه محمد بن سلمان موفقیت آمیز نبوده و حالا میهمان قطری او که از معارضان و از اعضای خانواده حاکم در قطر است برای ولیعهد جوان دردسر ساز شده و محمد بن سلمان نمی داند چگونه از دست او رها شود.

این در حالی است که الخلیج الجدید پیشتر اعلام کرده بود که عربستان و امارات قصد داشتند با حمله ای نظامی به دوحه در قطر کودتا کنند که این طرح و برنامه با استقرار نظامیان ترکیه در قطر خنثی شد.

مجتهد هم پیشتر گفته بود که محمد بن سلمان و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، پیش از اعلام ولیعهدی محمد بن سلمان می خواستند در قطر کودتای نظامی انجام دهند به این ترتیب که ابتدا اعلام کنند به نیروهای قطر در مرزهای جنوبی عربستان در قالب ائتلاف عربی نیاز ندارند و بعد از آن با حمله غافلگیرانه به قطر، تمیم بن حمد را از قدرت برکنار کنند.

 

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار