پدر جلاد سیاه پوش داعش:

غنیه و جاسم اموازی، مادر و پدر جلاد سیاه پوش داعش "محمد اموازی"، پس از تشخیص هویت فرزندشان در ویدئویی که از سربریدن گروگانهای گروه موسوم به دولت اسلامی منتشر شده بود، او را "سگ " و حیوانی که جایش در جهنم است، خواندند.

پسرم سگ است، حیوان است و به جهنم می رود

مادر 47 ساله محمد اموازی ،به همراه  پدر 51 ساله اش روز یکشنبه در گفتگو با سرویس های امنیتی کویت تایید کردند که فرزندشان همان جلاد سیاه پوش حاضر در ویدئو های هولناک داعش است.


به گزارش گلستان 24، روزنامه کویتی القبس به نقل از پدر جلاد سیاه پوش داعش نوشت که مادر 47 ساله محمد اموازی پس از دیدن فیلم سربریدن جیمز فولی، روزنامه نگار آمریکایی فرزندش را شناخت، در حالی که شوکه شده بود فریاد می زد که " این پسر من است".

دیگر بستگان محمد اموازی نیز اقدامات او را محکوم کرده و گفته اند که از مرگ او استقبال می کنیم. یکی از پسرعموهای او در کویت که خواست نامش فاش نشود گفت که "ما از او متنفریم و مرگ او باعث شادی خانواده خواهد شد."
به  گفته پلیس مخفی کویت، محمد اموازی در آخرین تماس خود از ترکیه گفته بود که برای انجام اقدامات انسان دوستانه در حال سفر به سوریه است.


محمد اموازی که این روز ها از او با عنوان نماد بی رحمی و خشونت داعش یاد می شود، 26 ساله و یک بریتانیایی کویتی تبار است که در سال 1990 و پس از حمله صدام به کویت، به همراه پدر، مادر و دو خواهر کوچکترش، در سن شش سالگی به لندن مهاجرت کرد.

آقای اموازی به پلیس کویت گفت که آخرین تماس فرزندش با خانواده در سال 2013 از ترکیه بود.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار