جلاد مشهور داعش که مدتی پیش خبر کشته شدنش منتشر شده بود از سوریه به عراق رفته و کماکان به جنایت‌های هولناک خود ادامه می‌دهد.

خوش آمدگویی داعش با اجساد قربانیان/تصاویر+18
تروریستی که در داعش به «ابو عبدالرحمن العراقی» معروف است پس از ارتکاب جنایت‌های متعدد در سوریه این روزها به حویجه استان کرکوک عراق رفته است.

به گزارش گلستان 24، این جنایتکار که پس از ذبح نظامیان و غیرنظامیان سوری با افتخار تصاویر اقدامات غیرانسانی خود را در اینترنت منتشر می‌کرد پس از شهادت ۸ تن از نیروهای ارتش عراق آنها را در ورودی شهرستان حویجه در کرکوک از پا آویزان کرد.

در تصاویری که از جدید‌ترین جنایت جلاد داعش منتشر شده ۸ نظامی عراقی پس از اعدام شدن به وسیله گلوله بر روی ورودی حویجه که عبارت «حویجه در ولایت کرکوک به شما خوش آمد می‌گوید» نوشته شده آویزان شده‌اند. جلاد داعش نیز در مقابل آن‌ها قرار گرفته و به‌‌ همان شیوه مرسوم خود عکس گرفته است.
 
خوش آمدگویی داعش با اجساد قربانیان+ تصاویر

چندی پیش نیز اخبار مبنی بر به هلاکت رسیدن ابو عبدالرحمن در درگیری‌های سامراء منتشر شد اما اکنون با جنایتی که وی در حویجه مرتکب شده به نوعی از زنده بودن خود نیز خبر داده است.

جلاد داعش را در اغلب عملیات‌های تروریستی شخص دیگری ملقب به «ابومحمد الامریکی» همراهی می‌کرد که او پنج ماه پیش در درگیری با نیروهای مدافع شهر کوبانی(عین العرب) به هلاکت رسید.

حال ابوعبدالرحمن به تنهایی اقدام به اعدام و سر بُریدن نظامیان و غیرنظامیان مناطق تحت سیطره داعش می‌کند.

جنایات داعش به حدی گسترده است که حتی آژانس‌های اطلاعاتی غربی هم از این وضعیت ابراز نگرانی کرده و نسبت به تبعات ادامه این روند هشدار داده‌اند. با این حال رسانه‌های غربی همچنان به سکوت در برابر این جنایات و سانسور آنچه که در عراق و سوریه در جریان است، ادامه می‌دهند.
 
خوش آمدگویی داعش با اجساد قربانیان+ تصاویر

حویجه در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی کرکوک قرار دارد و به گفته «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق این منطقه در آینده‌ای نزدیک با کمک عشایر این منطقه، نیروهای مردمی و نیروهای پیشمرگه پاکسازی خواهد شد و او کنفرانس مطبوعاتی خود را در این منطقه برگزار خواهد کرد.
 
منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار