سلام به سرداران انقلابی کشورم

بترسید ای دشمنان ایران و اسلام که سردار سلیمانی سربازی از سربازان امام خامنه ایست!

Qasemsoleimani is a the Nightmare of America

سلام به سرداران انقلابی کشورم

Qasemsoleimani is a the Nightmare of America

گلستان 24 ، چه نادان هایی هستند آنهایی که می پندارند ما تو را تنها می گذاریم! و باز چه احمق هایی هستند همانانی که می پندارند می توانند عاشقان را با تهدید از میدان نبرد خارج کنند!

دشمنانی داریم که خیال می کنند با تحریم کم آورده ایم. ما سربازان امام خامنه ای هستیم. بنگرید که آنهایی که سردار سلیمانی کابوس شبهایشان است، امام خامنه ای چه لرزه ای بر تنشان می افکند ...

بعد از نامه ای که باراک اوباما به امام خامنه ای نوشت دلاور مردی با نامه اش سیلی محکمی را بر دهان آنها که به خیال خود رهبر ما را نشانه گرفتند  زد:

 نامه  تکان دهنده حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا(این اتفاق بعد از نامه اول وتهدیدآمیز اوبامابه امام خامنهای است:

سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد ازنامه او بامانامه ای از تمام این لایه های امنیتی ،اطلاعاتی وحفاطتی عبورکرده ومستقیم ،روی میزکار وزیردفاع یعنی لئونپانت اقرارمیگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد بابازکردن نامه وخواندن آن عرق سردی برچهره پانتا مینشیند !

یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نامه حاو ی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون باآن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
: ”
اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

آری راست می گویند : ما همه قاسم سلیمانی هستیم

در تمام نبردهای سنگین، فرماندهان عراقی به حضور و پشت‌گرمی سردار سلیمانمی احتیاج دارند و تصاویری که از وی درمناطق مختلف درگیری به بیرون درز یافته است، «باراک اواباما» رئیس‌جمهور آمریکا را مجبور کرد تا در دیدار با میهمانانعراقی خود بگوید: این فرد (اشاره به تصویر سردار سلیمانی) دشمن من است.... اما ای کاش میان افسران خود، فردی شبیه او را داشتیم.

بترسید ای دشمنان ایران و اسلام که سردار سلیمانی سربازی از سربازان امام خامنه ایست!

لس آنجلس تایمز نوشت: برخی به ژنرال قاسم سلیمانی لقب «سوپرمانی» داده اند که ماموریتش خنثی کردن مداوم اهداف واشنگتن و متحدان آن ضمن تقویت شکوه انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.

sardarmax

ارسال نظر

  • علی
    0

    فدایی داری سردار

  • ناشناس
    0

    the nightmare of america نه اون چیزی که شما نوشتید .

آخرین اخبار