معاون پارلمانی رئیس جمهور در گنبدکاووس عنوان کرد:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهدای منا شهدای مظلومی بودند و تلاش برای الحاق حق آنها ادامه دارد بخشی مربوط به حوزه حقوقی است که دولت در حال پیگیری بوده و بخشی که در کشور باید پیگیری شود مراحل اداری خود را سپری می‌کند.

تلاش حقوقی برای احقاق حق شهدای منا/ گازرسانی و آبرسانی به مناطق محروم اولویت مهم دولت

به گزارش گلستان 24؛ حسینعلی امیری صبح امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در عیدگاه این شهر اظهار داشت: راه آهن گرگان - گنبدکاووس- بجنورد در حال پیگیری است و با همه محدودیت‎‌ها سعی می‌کنیم این حوزه را ادامه دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اعتقاد ما توسعه همه جانبه و متوازن و مناسب در همه حوزه‌های مختلف سیاسی, اجتماعی, فرهنگی و غیره است و این امر مورد تاکید رئیس جمهور است.

وی یادآور شد: گنبدکاووس دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و دولت وظیفه دارد در راستای برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه مردم ترکمن که با رای قاطع خود به دولت اعتماد کردند قدم بردارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: انتخاب ما در حوزه مدیران براساس شایسته‌سالاری است و جدا از هر گونه قوم و مذهب سعی خواهیم کرد تا از افراد شایسته در حوزه‌های مختلف بهره ببریم.

امیری گفت: بستر لازم برای برطرف کردن مشکلات مردم منطقه وجود دارد و استان گلستان باید از ظرفیت عالم اهل شیعه آیت الله نورمفیدی و عالم فرزانه اهل سنت آخوند نوریزاد که محور اتحاد و انسجام اهل شیعه و سنی در استان هستند در جهت برطرف کردن مشکلات استفاده کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: مردم ترکمن مردم شریفی هستند که با قرار دادن منویات رهبری در همه صحنه‌ها حضور داشته و در همدلی و همراهی و اتحاد بین یکدیگر یک مدل و الگو برای کشور و جهان اسلام هستند.

امیری تصریح کرد: شهدای منا شهدای مظلومی بودند و تلاش برای احقاق حق آنها ادامه دارد بخشی مربوط به حوزه حقوقی است که دولت در حال پیگیری بوده و بخشی که در کشور باید پیگیری شود مراحل اداری خود را سپری می‌کند.

وی افزود: مردم ترکمن هر جا که نظام و دولت نیاز به پشتیبانی داشته در صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و اعتقاد و حمایت خود را به نظام و اسلام ثابت کردند و با توجه به ناامنی‌های منطقه, مردم شریف اهل سنت در کنار برادران اهل شیعه با اتحاد و برادری و انسجام در برابر دشمن مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار