دونالد ترامپ با سخنان زشت خود علیه کشورمان در سازمان ملل ثابت کرد که به هیچ وجه به توافق نامه برجام پایبند نیست.

ترامپ فاتحه برجام را خواند!!

به گزارش گلستان24؛دیروز با حضور رؤسای جمهور و نخست وزیران کشور های جهان مجمع  عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد و اتفاقاتی پیش آمد که باعث شد خیلی از سیاستمداران جهان علیه آن موضع گیری کنند.

ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در این مجمع با گزافه گویی و گفتن ناسزا به ایران و متهم کردن کشور به انجام عملیات های تروریستی نشان داد که سیاست آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

شاید کمتر کسی تصور می کرد که با وجود برجام بازهم مسئولین آمریکایی تا این حد بر علیه ایران لفاظی کند و آنچه را که خود انجام می دهد را به ایران نسبت دهد.

برکسی پوشیده نیست که تمام کشتار انسان ها در جهان با حمایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا صورت می گیرد، اوضاع وخیم این روز های خاورمیانه نیز نتیجه سیاست های ضد مسلمانان ترامپ می باشد.

حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور  ایران در این مجمع جواب های خوبی به تهمت های ترامپ داد و سیاست صلح طلبانه ایران را دوباره برای جهانیان بازگو کرد تا نشان دهد که ایران چیزی جز صلح در جهان نمی خواهد.

شاید بهتر باشد که مسئولین دیگر بر روی برجام سرمایه گذاری نکنند چرا که دیدیم بعد از گذشت ماها از این توافق هیچ چیزی عاید کشور نشد و خیلی از فرصت ها نیز از دست رفته و دست کشور در این توافق بد خالی مانده است. 

با رفتار کشور های غربی در این چند مدت باید فاتحه برجام را خواند و سیاست تکیه به برجام باید از سوی تیم اقتصادی دولت کنار گذاشته شود زیرا تنها راه برون رفت ازبحران اقتصادی فعلی توجه به داخل است.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار