در پی بد عهدی غربی ها؛

با توجه به سخنان حسن روحانی در رژه نیروهای مسلح و رد هرگونه مذاکره دوباره با آمریکا در خصوص برجام می توان دریافت که دولت مردان ایرانی از این توافق نامه ناامید شده اند.

روحانی و ظریف هم از برجام قطع امید کرده اند

به گزارش گلستان24؛بی شک می توان گفت که دولت یازدهم برجام را به عنوان یک دستاورد بسیار جدی و بزرگ برای کشور می داند،برجامی که قرار بود خیلی از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را حل کند و دستاویزی شود برای ارتباط بیشتر جمهورس اسلامی با کشور های پیشرفته جهان  که تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

دولت ایران در قضیه برجام امتیازات زیادی به طرف های غربی داد و قرار بود در قبال این امتیازات راه هایی برای افزایش سرمایه گذاری وارتباط اقتصادی کشور های بزرگ جهان با ایران ایجاد شود.

اما همه دیدیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، اگر به غربی ها بیشتر اعتماد کنید و امتیاز دهید آنها چیز های بیشتری از شما می خواهند که همانطور هم شد و طرف های غربی از جمله آمریکا در این صددهستند که توان دفاعی کشور را به وسیله ی برجام کاهش دهند.

غربی های باراها با تحریم و بی قانونی های خود برجام را نقض کردند ولی در مقابل دولت حسن روحانی با پایبندی به این توافق نامه امید داشت که شاید آمریکایی ها دست از این کار های خود بر دارند و امتیازات برجامی ایران را طبق توافق نامه بدهند.

صحبت های حسن روحانی رئیس جمهور کشور در مجمع عمومی سازمان ملل و رژه نیروهای مسلح شاید مهر سنگینی بر پایان برجام باشد چرا که بنظر می رسد روحانی و تیم محمدجواد ظریف در وزارت خارجه به این نتیجه رسیده باشد که دیگر پینبدی به این توافق نامه ی بد فایدهی بری کشور ندارد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار