معاون رئیس جمهور:

رشت-معاون رئیس جمهوری با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل، گفت: دنیا فهمید که آمریکا کشوری است که به تعهدات پایبند نبوده و امروز جهان شاهد منزوی شدن آمریکا است.

دنیا شاهد منزوی شدن آمریکا است

به گزارش گلستان 24؛  محمدباقر نوبخت صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲ رشت به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و یادآورشد: امروز همه دنیا فهمیدند که آمریکا به تعهدات خود عمل نمی کند و ایران از همه نظر پایبند بوده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دنیا شاهد منزوی شدن آمریکا است، افزود: ما نیز می توانیم با تعامل و همکاری زمینه های توسعه و رشد هرچه بیشتر ایران اسلامی در جهان را فراهم کنیم.

وی  همچنین با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: دانش آموزان می توانند در دوران تحصیل خود با تلاش و کوشش در توسعه کشور، استان و شهر خود نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه هر کشوری که توسعه یافته تر باشد دارای جایگاه بهتری در جهان می شود، افزود: یکی از مهم ترین ارکان توسعه وجود امنیت و استقلال است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از آن برخودار بوده و هیچ کسی به غیر از خودمان نمی توانیم این امنیت را برای ایران اسلامی تأمین کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و حتی جهان، گفت: ایران در همه زمینه ها اعم از علمی، فناوری، نظامی دارای جایگاه خوبی است که این تنها با تکیه برتوان داخلی جوانان به دست آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آینده در دستان شما جوانان است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ایرانی با دستان خالی و تنها با تکیه بر فرهنگ متأثر از عاشورا توانستند در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستادگی کنند.

وی نوبخت تصریح کرد: مرور تاریخ جنگ هشت ساله نشان می دهد که ایران در این سال ها با وجود همه فشارها چیزی به جزء قدرت، عزت و افتخار به دست نیاورده است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار