معاون پارلمانی دولت دهم در گرگان:

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: آمریکا از دست ما عصبانی است و دلیل آن هم این است که جبهه مقاومت معادلات آمریکا را در خاورمیانه به هم ریخته است.

جبهه مقاومت معادلات آمریکا را در خاورمیانه به هم ریخته است/ علت نگرانی نیروهای انقلاب بدعهدی آمریکا در مذاکرات بود

به گزارش گلستان 24؛ حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس الگوی مناسبی برای سربلندی نظام اسلامی می باشند.

وی ادامه داد: امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و برای دفاع از حرم و حریم اسلام اقدام میکنند و آرزوی موفقیت برای این رزمندگان داریم.

میرتاج الدینی (1)

میرتاج‌الدینی افزود: اصولگرایان و همه گروه‌های سیاسی در دوران فاصله‌ای که بین انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس وجود دارد را دوران بازسازی برای خودشان تعریف کردند

معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه هم در آینده فعالیت و جلسات خود را ادامه خواهد داد بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب بازنگری در ساختار تشکیلاتی خودش را در دستور کار دارد و در شورای مرکزی و واحد اقشار این موضوع ادامه دارد و یک برنامه‌ریزی برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه به صورت صنفی و تخصصی انجام شده که در آینده اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

* مهم ترین هدف جمنا همگرایی و وحدت در بین نیروهای انقلاب است

دبیر نمایندگان جمنا خاطر نشان کرد: جمنا فقط یک حزب و یک جناح صرف نیست و بزرگترین هدف جمنا همگرایی و وحدت در بین نیروهای انقلاب است که این امر در دوران انتخابات آشکار شد که به جمع آوری 16 میلیون رای به نفع کاندیدای واحد نیروهای اصولگرا منجر شد.

وی تاکید کرد: موضع‌گیری‌های ترامپ نسبت به برجام حقایقی را که در گذشته مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره می‌کردند را آشکارتر کرد و این بدعهدی آمریکا را کامل مشخص کرد.

* بدعهدی آمریکا در بین کشورها مشخص شد

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: هیچ دولتی را در تاریخ نداریم که رئیس جمهوری مثل آقای ترامپ تعهدات رئیس جمهور قبل خود را نقض کند و از این پس کسی تعهدات آمریکا را قبول نخواهد کرد و کشوری باید ساده‌لوح باشد تا باور کند آمریکا پای تعهدات خود می‌ایستد.

میرتاج الدینی (2)

* جبهه مقاومت معادلات آمریکا را در خاورمیانه به هم ریخته است

وی با بیان این مطلب که آمریکا از دست مردم ایران ناراضی است تصریح کرد: آمریکا تمام برنامه های که در نظر داشته است به محور مقاومت برخورده و شکست خورده است و سنگر اول در مقابل این طرح‌ها ایران و مقاومت اسلامی بود.

* علت نگرانی نیروهای انقلاب بدعهدی آمریکا در مذاکرات بود

دبیر کمیته نمایندگان جمنا خاطرنشان کرد: در خصوص برجام یک نکته دیگری را باید بگویم که در واقع نیروهای انقلاب در زمان مذاکرات از وقوع مسائل امروز نگران بودند و به مذاکره کنندگان را نسبت به همین بدعهدی‌ها و بی‌اعتمادی‌ها به طرف مذاکره‌کننده هشدار می‌دادند.

وی خاطر نشان کرد: الان مشخص می شود که دغدغه هایی که وجود داشته است بی دلیل نبوده است، مجلس هم بیست دقیقه ای وقتی مسأله برجام را ببندد و نگذارد مخالفین نظر خودشان را بیان کنند معلوم شد که مجلس هم نتوانست مسأله برجام را احصاء کند.

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: مجلس دهم سال دوم خودش را طی می‌کند و همکاری خوبی با دولت دارد و راهبردی که در مجلس دهم می‌بینیم همکاری و تعامل با دولت است و سه جریان نیروی انقلاب و اصولگرا، اصلاح طلبان و طرفداران دولت و جریان ما بین این دو جریان در مجلس حضور دارند.

میرتاج الدینی (4)

* مجلس وعده ایجاد 900 هزار شغل دولت را پیگیری کند

میرتاج الدینی با بیان اینکه تعامل مجلس و دولت را موضوع پسندیده‌ای می‌دانیم، بیان کرد: دولت وعده داده که 900 هزار شغل در سال ایجاد می‌کند و مجلس باید با جدیت این موضوع و مسائل مشابه را پیگیری کند.

وی مسائل محیط زیست در اولویت بعدی قلمداد کرد و بیان کرد: امروزه در مسائل محیط زیست مشکلات فراوانی زندگی مردم را تحدید میکند که باید به وعده های قبل انتخابات جامعه عمل پوشانید.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: در خلیج گرگان نیز شرایط مشابهی حاکم است و انتظار می‌رود دولت تمام طرح‌های خود را برای سال‌های آخر نگه ندارد و همین سال‌ها آنها را به نتیجه برساند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار