رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد!

فیلم / مشاور مخصوص حرف‌های حاشیه‌ای!
به گزارش گلستان 24، اظهارات غیرمسوولانه و عجیب دستیار ویژه رییس‌جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی درباره حوزه تمدنی ایران گرچه باز تکرار خاطره نامیمون باستان گرایی  در دولت قبل را یادآور می شود ولی این بار اعتراضات در داخل کشور محدود نشد، به عبارت بهتر اصلا در داخل دوستان اصلاح طلب هیچگونه اعتراض و واکنشی به اظهارات دردسر ساز آقای دستیار ویژه رییس جمهور نشان ندادند ولی در مقابل، کشورهای عربی با واکنش نشان دادن به این حرف ها کاملا از خجالت سکوت دولتمردان در آمدند و تصویر قهرمان ساز و منجی ایران در برابر تروریست های منطقه را که پنج سال با ایثار و شهادت رزمندگان گمنام بدون مرز انقلاب اسلامی را به بهانه یک اظهارنظر خراب کردند.


روزنه 167 | دانلود فیلم 
 
آبی که یونسی در آسیاب رژیم های دیکتاتور منطقه ریخت.رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی  از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد!!! و موجی از اعتراض های گسترده را در عراق به همراه آورد .از گروه های معارض با ایران تا دوستان ایران که به ناچار مجبور به موضع گیری علیه ایران شدند.
 
ایاد علاوی رهبر جریان های سکولار در عراق که رابطه دیرینه با عربستان سعودی و معارضه با ایران دارد تا نماینده آیت الله سیستانی.اما آنچه که برخی از رسانه های خارجی عربی به آن پرداختند و آنرا تاییدی بر ادعاهای چندین ساله خود دانستند، مطرح شدن امپراطوری ایران و تحت سیطره داشتن بر کشورهای پیرامونی از زبان دولت اعتدالیون در ایران است.
 
این رسانه های مدعی شدند که این حرف ها نه از زبان افراط گریان و نه اطلاح طلبان در ایران است که بخواهیم بگوییم این حرف ها واهی است بلکه از زبان دولت اعتدال است که می توان آن را رویکرد هر دو جناح دانست.
 
به نظر می رسد جناب روحانی برای بر طرف کردن این ابهام  بهتر است هر چه زود تر دستیار ویژه خود را از این سمت برکنار کند تا در آینده این خرابکاری ها ادامه پیدا نکند.
 
انتهای پیام
 

ارسال نظر

آخرین اخبار