استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با گلستان 24 مطرح کرد:

حجت السلام پیکرستان گفت:تصمیم ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی بدون شک برضرر منطقه و آنها خواهد بود.

قدس شریف خط قرمز مسلمان ها است/جهان اسلام اجازه تعرض آمریکایی ها به قدس را ندهند

به گزارش گلستان۲۴؛حجت السلام والمسلمین مهدی پیکرستان کارشناسی مسائل فرهنگی و استاد حوزه علمیه در خصوص تصمیم دونالد ترامپ برای جابجایی پایتخت رژیم غاصب اسرائیل از تلاویو به قدس شریف در گفت و گویی با خبرنگار ما گفت:قدس قبله اول مسلمانان بوده و خط قرمز ما است و کسی حق تجاوز به آن را ندارد.

او ادامه داد:جهان نسبت به این تصمیی عجولانه و غیر عقلانی دونالد ترامپ واکنش نشان داده که این یعنی پایان خودمختاری آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه،زیرا که این تصمیم مغایر با حق مسلم مردم مظلوم فلسطین می باشد.

وی اظهار کرد:به رسمیت شناختن قدس شریف توسط آمریکا به عنوان پایتخت اسراییل نوعی دم تکان دادن سردمداران آمریکایی برای حکام صهیونیستی است.

این استان حوزه و دانشگاه تصریح کرد:اگر آن دسته از کشور های عربی که ادعای مسلمانی و اسلام را دارند با هم متحد شوند و بدور از نگاه های افراطی و منفعت طلبانه به کمک کشور هم زبان و هم دین خود بشتابند، قطعا سرزمین های اشغالی از لوس صهیونیست ها پاک خواهد شد.

حجت السلام پیکرستان یادآور شد:درست است که برخی از دولت ها با تصمیم دونالد ترامپ حمایت می کنند اما در واقع ما میبینیم که مردم آن ها با تظاهرات و اعتراضات مکرر خود از این تصمیم تبری می جویند و در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی بیان کرد:قدس شریف خط قرمز مسلمانان هست،اگر آمریکا بخواهد به طور قطع براین شهر مقدس تعرض کن با خشم، خیل  عظیم مسلمانان روبرو خواهد شد.

در پایان این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد:به امید خدا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و ملت های مسلمان با کمک هم دیگر جهان را از وجود این شجره ملعونه پاک خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار