حواشی ژن خوب در شورای شهر کردکوی؛

در اقدامی عجیب اعضای شورای شهر کردکوی پدر خزانه دار شورای شهر را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

مدیریت شهری کردکوی در باتلاق فامیل بازی اعضای شورای شهر/آیا شهردار جدید کردکوی تایید صلاحیت می شود؟

به گزارش گلستان24؛شورای شهر به عنوان برنامه ریز و ناظر برنامه های شهری نقش مهمی در پیشرفت شهر ها دارد که همین مسئله می طلبد تا مردم برای انتخاب اعضای این شورا بهترین افراد را از هر لحاظ انتخاب کنند.

در همین راستا اعضای شورای شهر کردکوی با دادن برنامه های خود توانستند تا نظر مردم را برای حضور در شورای شهر جلب کنند؛ و وارد شورای شهر کردکوی شوند.

از این رو این اعضا باید تعهد کاری داشته باشند و بتوانند کسی رابه عنوان شهردار انتخاب کنند که از هر لحاظ صلاحیت مدیریت شهر را داشته باشد.

ولی اعضای شورای شهر کردکوی با انتخاب محسن تربتی نژاد فرزند نور محمد تربتی نژاد نماینده اصلاح طلب مردم گرگان وآق قلا واردحاشیه شدند و اینطور که معلوم است قصد خروج از حاشیه را نیزندارند.

شورای شهر کردکوی به علت تایید نشدن تربتی نژاد از سوی وزارت کشور وهمچنین اختلاف نظر هایی که در بین اعضا شورا وجود داشت برای انتخاب یک فرد دیگر در سمت مدیریت شهرداری این شهر گام برداشتند.

ودر یک اقدام قابل تامل اعضای شورای این شهر پدر خزانه دار شواری شهر کردکوی را برای تصدی مدیریت شهرداری این شهر انتخاب کردند، که درواقعیت این موضوع به این معناست که پدر و پسر مسائل مالی شهر را به کمک یک دیگر مدیریت می کنند.

گفتنی است منتخب شورای شهر کردکوی یعنی سیدعلیرضا شریف موسوی پدر سید محمد رضا شریف موسوی،سال 66 وارد شهرداری کردکوی شد و چندین سال در شهرداری کردکوی خدمت کرد.

وی همچنین با تأسیس دانشگاه پیام نور چندسالی در حوزه های مختلف در این واحد دانشگاهی مشغول خدمت شد،پس از آن نیز دوباره به شهرداری کردکوی بازگشت و پس از گذشت چندسال به درجه بازنشستگی نائل آمد.

سوال این جا است مگر در شهر کردکوی به غیر از اقوام و دوستان اعضا شورای شهر کسی دیگر صلاحیت مدیریت شهر را ندارد؟

این جواب را باید اعضای شورای شهر کردکوی بدهند چرا که آنها با این انتخاب خود نشان دادند که به غیر از آشنایان خود در کس دیگری صلاحیت مدیریت شهر را نمیبینند.

حال باید دیدی مسئولین امر پدر خزانه دار شورای شهر کردکوی را برای تصدی مدیریت  صندلی پر حاشیه شهرداری این شهر تایید می کنند یا خیر؟

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار