بررسی عملکرد آقای ابراهیم باغبانی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال 93

ابراهیم باغبانی و عملکرد پر حاشیه وی در سالی که گذشت

به گزارش گلستان 24، اسفند ماه سال 1392 در پی اختلافات شدید در بدنه اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان بر سر مسند مدیر کلی  گروهی در صدد اهدای این پست به فردی خارج از استان ولی بومی شدند و آن فرد کسی نبود جز ابراهیم باغبانی که مدیر کل مازندران بود و پس از رایزنی ها و لابی های بسیار زیاد موفق به این امر شدند و نهایتا در 10 اسفندماه1392 طی مراسمی و با حضور انواری سرپرست فعلی کمیته امداد امام ره و ضمن تقدیر از عباس حاجی اکبری ؛ ابراهیم باغبانی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد .

ابراهیم باغبانی +فساد و رانت در امداد

از سخنرانی جالب توجه انواری و حاجی اکبری که بگذریم به فرمایشات باغبانی خواهیم رسید که ابراز کردند : فلسفه حضور ما جز برای کار و تلاش و حفظ آرمان ها و ارزش های نهاد کمیته امداد نیست.

حال با گذشت یک سال از فعالیت ایشان در این پست و بررسی عملکرد ایشان نکاتی که حاوی شنیده ها و دیده های افرادی هستند که نام آنها محفوظ است و در حال حاضر تمایلی به بردن نام آنها نمی باشد و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی: ((یک لحظه از درخواست و مطالبه‌ی عدالت کوتاهی نکنید)) در خصوص لزوم پاسخگویی مسئولین بیان نموده و لازم میبینم که بدنبال پاسخی مناسب برای آنها باشیم .

آنچه حائز اهمیت است اینکه در پی شایعه سازی و شایعه پراکنی در خصوص این فرد نیستیم و در صورتیکه این مطالب خلاف واقع باشد ضمن عذر خواهی از ایشان متن تکذیبیه در همین صفحه درج خواهد شد .

الف-ثروت اندوزی

وقوع معاملات کلان از جمله معامله زمینی به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال توسط آقای ابراهیم باغبانی در گرگانپارس است همچنین زمین های زراعی و باغات خریداری شده در استان مازندران ؛ البته معامله زمین ممنوع نمیباشد ولی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که میفرمایند : ((امروز ثروت داشتن مسؤولان، یک جنبه منفی است. اگر یکی از مسؤولان دارای ثروتی باشد، مال و منالی داشته باشد، خانه آن چنانی داشته باشد، وضعیت آن چنانی داشته باشد، این یک امر منفی است. هم از نظر مردم بحمداللَّه منفی است، هم از نظر مسؤولان منفی است، هم آن کسانی که دارند، میدانند که یک نقطه منفی است))

پس براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مدیر کل امداد حضرت امام ره استان گلستان در حال حاضر دارای یک امر منفی میباشند و تاسف بار تر اینکه ایشان در نهادی مقدس که نام امام (ره) بر آن نمایان است و مسئولیتی در خصوص فقرا دارند دارای پست میباشند و ظاهرا به  ایشان نه ارثیه ای رسیده است (زیرا ابوی ایشان هنوز در قید حیات هستند ) نه اهل فعالیتهای اقتصادی کلان هستند  (بدلیل فعالیت شدید از بامداد تا بامداد در کمیته امداد ) و نه حقوق بالایی دارند ،حال  با توجه به موارد یادشده و با حقوقی کمتر از 5  میلیون در ماه و سابقه کاری ایشان در امداد حضرت امام  نمیشود زمینی با این قیمت خریداری نمود و خالصانه خواستار پاسخگوئی به این مساله هستیم .

مورد بعدی در خصوص خرید خودروی کیا سراتو2015 به  ارزش بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال که با توجه به شغل ایشان ؛ در آمد ایشان ؛ شان اداری ایشان و ....لازم است نسبت به شفاف سازی مساله اقدام نمایند .

البته طبق قانون رسیدگی به دارایی وزراء و کارکنان دولت و .. مصوب 1337 کلیه مسیولین از جمله وزراء و کارمندان دولت و مشاغل حساس و دارای پست های کلان باید ضمن اعلام دارایی ها و اموال خود و اعضای درجه ۱ خود اقدام نموده ؛ لازم است فرمایش مقام معظم رهبری را در این خصوص اعلام نمایم تا حساسیت موضوع بر همگان و از جمله خود ایشان آشکار گردد .

مقام معظم رهبری در خصوص یکی از آفات مسئولین میفرمایند : آفت مسئولیت در یک نظامی که متکی به آراء مردم و متکی به ایمان مردم است، این است که مسئولین به فکر رفاه شخصی بیفتند؛ به فکر جمع‌آوری برای خودشان بیفتند؛ در هوس زندگی اشرافیگری، به این در و آن در بزنند؛ این آفت بسیار بزرگی است.

امام مسئولین کشور را هم بارها توصیه میکردند که به کاخ‌نشینی و به اشرافیگری تمایل پیدا نکنند، سرگرم مال‌اندوزی نشوند، با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند.

و با توجه به تحریم ها و وضعیت بد معیشتی مردم و خصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام ره و بطور کل نیاز مبرم جامعه به اینگونه ثروت ها آیا درست است فردی در این جایگاه اقدام به ثروت اندوزی کند؟ آیا تا بحال دغدغه رهبر را در این خصوص نشنیده اید ؟

آری با وجود این همه مشکلات اقتصادی تبدیل مهمانسرا به منزل مسکونی برای این مدیر کل و هزینه کرد تقریبا بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جائز است !آیا اموال بیت المال را اینگونه باید هزینه کرئ؟ آیا برای محوطه سازی حیاط اداره کل این همه خرج و هزینه لازم بود؟در حالی که بعضی ادارات امداد در شهرستانها از کمبود هزینه های جاری ، آب ، برق ، گاز و یا خودرو روبرو هستند! آیا واقعا در حال حاضر و با وجود این تحریم ها و مشکلات اقتصادی این هزینه ها و ریخت و پاش ها مشروع و عرف پسند میباشد؟؟!!

البته برای این مسئول آرزو داریم که این شنیده ها و حکایات در همین حد باشند ولی اگر هم درست است با وضعیت کنونی حتی اگر از راه مشروع و قانونی هم استحصال شده باشد باز هم خالی از اشکال نیست چرا که رهبر عزیزمان این فرزانه در خطبه های نماز جمعه سال 1377 با استناد به کتاب ابن اثیر مورخ بزرگ اسلامی نمونه‌هایی از حوادث تاریخ صدر اسلام مبنی بر گرفتار شدن خواص جامعه اسلامی به مسائل مادی و دنیایی از جمله دست‌اندازی به بیت‌المال، ثروت‌اندوزی و نیز فرورفتن خواص در فساد را بیان کردند و فرمودند: وقتی عدالت و عبودیت خدا نباشد و به جای آن ثروت‌اندوزی و گرایش به مال دنیا حاکم باشد، معیارها از دست می‌رود و ارزشها ضعیف می‌شود و به تدریج جامعه نیز از حقیقت و معنویت تهی خواهد شد.

حتما این مقام مسئول در کمیته امداد امام ره  میدانند که حدود یک سوم اعتبارات که برای فقرا ونیازمندان هزینه میگردد از محل کمکهای مردمی و صدقات میباشد و لازمه جذب کمکهای مردمی جلب اعتماد آنهاست و با توجه به مادیگرایی و ثروت اندوزی ایشان، راهی برای اعتماد مردم عزیز استان به این نهاد است ؟ کلیه مطالب نگارش شده  مستند به فرمایشات مقام عظمای ولایت میگردد تا راه برایمان روشن گردد ؛ ایشان در این خصوص فرمایشی زیبا دارند که در اجتماع پرشور مردم گرمسار در سال 1385 مردم ایران را مردمی صبور، نجیب، آگاه و هوشیار خواندند و تأکید کردند: مردم هرگاه احساس کرده‌اند مسئولان واقعاً به دنبال حل مشکلات آنان و خدمات صادقانه هستند و به فکر ثروت‌اندوزی و مسائل شخصی خود نمی‌باشند، اعتماد و اطمینان آنان به مسئولان جلب شده است.

ب-انتصاب نزدیکان و اقوام در پست های حساس

ابراهیم باغبانی در ماههای اول کار خود نسبت به جابجائی معاون اداری و مالی این اداره کل به معاونت اشتغال و خودکفائی و در پی خالی شدن پست معاونت اداری و مالی اقدام به معرفی برادر خود اسماعیل باغبانی بعنوان سکاندار این معاونت ، آغاز دوره جدیدی در امداد استان را رقم زدند و این در حالی بود که در 2 سال اخیر رشد بسیار بالایی در خدمات ارائه شده و سرعت بخشیدن به امورات اداری و مالی استان با معاونت آقای نظری اتفاق افتاده بود و معرفی اسماعیل باغبانی هنگامی صورت گرفته بود که ایشان در دوره های پیش از مدیر کلی برادر خود بارها بعنوان معاون مالی معرفی شده بود و مرکز از پذیرش این موضوع بعلت عدم توانائی امتناع می ورزید و اینجا بود که به احتمال قوی با لابی و رانت و فشار توانست برادر خود را بعنوان معاون اداری و مالی معرفی و پس از مدتی حکم آنرا از دفتر مرکزی دریافت کند. و سپس  در پی آن عزل و نصب های دیگری صورت گرفت مثل جابجائی رییس هسه گزینش استان . طبق اظهارات فردی آگاه (ح.ح)این اقدامات در جهت همسو کردن کامل شورای ارزشیابی برای تسلط بیشتر بر نقل و انتقالات و جابجائی های صورت گرفته و طبق اخبار رسیده از شهرستانها برای عدم مواجهه با مشکلات نقل و انتقال ، فرمهای درخواست انتقال که توسط اداره کل تکمیل میشد را با زیرکی و تهدید از بعضی کارمندان خود امضاء گرفته میشد تا بعدا نسبت به نقل و انتقالات و جابجائی هاهیچ اعتراضی نتوانند انجام دهند که این امر نارضایتی بعضی از کارمندان را در پی داشت و باعث ایجاد حس ناامنی شغلی در ادارات شهرستانها شد.

نقل و انتقالات صورت گرفته را با دلایل بسیار ابتدایی همچون عدم تطابق رشته با پست ؛ نداشتن تجربه و ... انجام داده شد و حال اینکه اسماعیل باغبانی تاکنون هیچ سابقه کلانی در امور مالی نداشته و تنها چند سال بعنوان کارشناس مالی یکی از شاخه های فرعی درجه چند مشغول بوده است وحال  در این پست   حساس با رانت و فشار گمارده شده است .

خبرها حاکی از انتصاب یکی دیگر از اقوام مدیر کل امداد گلستان بعنوان معاون مشارکتهای مردمی استان میباشد و این انتصابات ریلی در حالی ادامه دارد که پیش از این بابازاده یکی از دوستان نزدیک که به تعبیر خودشان جزو افراد خانه محرم ایشان است را به سمت مدیر نظارت و بازرسی اداره کل منصوب نمودند و ظاهرا این انتصابات فامیلی و رفیق فابریکی به صورت ریلی و مداوم در حال انجام است .

ابراهیم باغبانی +فساد و رانت در امداد

باز توصیه میکنم فرمایشات مقام معظم رهبری را در این خصوص مطالعه بفرمایید ؛ ایشان با اشاره به اصرار امام ره  مبنی بر انتخاب مسئولین از متن مردم افزودند: امام، وابستگی به فامیل و شخصیت ها را ملاک تصدی مسئولیت‌ها نمی‌دانست و با حساسیتی ویژه ، تکیه بر قدرت و ثروت را برای گرفتن مسئولیت، از خطرهای بزرگ می‌دانست. 

لازم است بدانیم افراد کم تجربه و نا آگاه در پست های حساس آسیب های جدی و فراوانی دارد و تا زمانی که این افراد مسلط به کار شوند ممکن است چندسال طول بکشد و در این میان حقوق حقه مستضعفان و فقرا ضایع و حتی مشکلاتی برای کارمندان امداد رخ دهد و آسیب دیگر اینکه برای شما حیاط خلوتی امن ایجاد میشود و در صورت بروز تخلفات امکان سکوت در برابر آن زیاد میباشد البته شواهد زیادی بر این مدعا وجود دارد که در پی اعتراضات و انتقاداتی که به این مسئول در خصوص اینگونه رفتارها داده شده بود اعلام کرده بود که "هرچه من بگویم همان میشود و شورای ارزشیابی هر چه را من بگویم انجام میدهند" و یا در مسائلی دیگر خود را بی نیاز از اعلام رای و نظر اداره حراست و نظارت و بازرسی و یا واحد های تخصصی دانسته اند و اینگونه رفتار های نابهنجار نشان از وجود زمینه های قانونگریزی و تخلف در این اداره کل دارد   .

اخبار واصله در خصوص وجود روسای ادارات که مدرک تحصیلی آنها فقط دیپلم میباشد و وجود افرادی با سطح تحصیلات لیسانس و یا فوق لیسانس  بعنوان نیرو و کارمند این افراد و اینگونه تقسیم مسئولیت ها چه توجیهی میتواند داشته باشد؟ و یا خارج کردن افرادی را از سیستم اداره کل و انتقال آنها به شهرستان به بهانه اینکه تجربه شهرستان ندارند و در عین حال بکارگیری افرادی که تجربه شهرستان ندارند در اداره کل و آن هم بعنوان رئیس یکی از ادارات چه توجیهی میتواند داشته باشد ؟اگر در مورد اول تجربه جایگزین تحصیلات شده است چطور مسئول اکرام یک شهرستان را با تجربه 10ساله تهدید به لغو قرارداد نموده اید به بهانه عدم سازگاری مدرک تحصیلی با سمت شغلی ؟آیا تنها بدلیل ایستادگی در برابر تخلفات و رفتارهای نابهنجار اقدام به حذف افراد از اداره کل باید کرد؟این رفتارها چه توجیهی دارد!

همچنین ادعاهایی مبنی بر استخدام و اخراج افرادی بر خلاف ضوابط در دست است و یا گفته  شده است ، در صورت صحت حتی یک درصد از این موارد باید به ملت و محضر خدا پاسخگو باشند ،  چرا که با تمام اختیاراتی که در دست یک مدیر کل است ، همچنین تشکیل شورای ارزشیابی همسوی با خود و اعطای پست های حساس به اقوام و دوستان نزدیک خود ، هیچ فردی نباید به خود اجازه بدهد تا دست به این اعمال ناپسند بزند و حقی را ناحق بنماید .

انواری+باغبانی+کمیته امداد

این جمله خطاب به آقای انواری میباشد که با گزینشی بدون دقت کافی و انتخاب افرادی با این ویژگیها و سپردن این امانت الهی به این افراد و اعتماد بیش از اندازه ززمینه بروز چنین مشکلاتی را در استانهای مختلف از جمله استان گلستان ایجاد نموده است ، برادر بزرگوار جناب آقای انواری به شما توصیه میشود در جهت رفع این مشکلات و زینه های فساد قبل از اینکه فرصت شما از بین برود و وقایعی همچ.ن همدان پیش بیاید جلوی این قانونگریزی ها را بگیرید.

مقام معظم رهبری اشاره ای زیبا در این خصوص دارند :

تغییر هم باید متکی به اصول باشد. همین نگاهِ دوباره و نوسازی و بازسازی هم بایستی ناظر به اصول باشد؛ برگرفته و برخاسته‌ی از اصول اسلامی باشد. مثلاً فرض بفرمائید شایسته‌سالاری. احساس بشود که شایسته‌سالاری، به این شکل، بهتر تحقق پیدا میکند؛ یا عدالت، به این شکل، بهتر تحقق پیدا میکند.

ای کاش این مدیر کل و حتی جناب آقای انواری در انتصابات و یا عزل و نصب های خود فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شایسته گزینی را سرلوحه عمل خود میکردند .

شایسته‌گزینی؛ گزینش باید بر طبق معیارها و صلاحیتها باشد، نه بر طبق امیال و چیزهای شخصی. این در اسلام خودش یک اصل است. تمام این تغییرها و تبدیلهائی که در اسلام وجود دارد، بر اساس این است.

و حال اینکه طبق مستندات و اخبار رسیده  رییس هسته  شایسته عزل و انتقال به شهرستان بود !

نگرانی ما از امکان اتفاق دوباره اختلاس 12 میلیاردی استان همدان در استان گلستان میباشد چرا که زمینه های بروز فساد با این ترکیب و انتصابات دور از انتظار نمیباشد و در صورت بروز هر کدام از این فسادها ، تخلفات و  قانونگریزی ها کسی را یارای مقابله و احقاق حق نمیباشد زیرا : هر چه بگندد نمکش میزنند ، وای به روزی که بگندد نمک!!

میدانید که چرخه اقتصاد با این فسادها و اختلاسها متوقف میگردد و در سال 1383 رهبر معظم در همدان اشاراتی به این موضوع داشته اند

ایشان فرمودند : وقتی مناسبات غلط اقتصادی در جامعه حاکم باشد، وقتی رانت‏خواری رواج داشته باشد، وقتی سوءاستفاده‏ی از قدرت برای به دست آوردن ثروتهای بادآورده رواج داشته باشد، کسی که تولید کننده و زحمتکش واقعی است، ناامید می‏شود.

گردآورندگان ثروتهای نامشروع، زیاده‏خواهان، زیاده‏خواران و مفسدان اقتصادی نباید عرصه را بر کسانی تنگ کنند که یا سرمایه‏گذاری می‏کنند، یا کار می‏کنند، یا زحمت می‏کشند، یا درس می‏خوانند، یا علم را گسترش می‏دهند و درآمدی بسیار کمتر از آنها دارند.

آیا میدانید در کمیته امداد استان گلستان در سال بیش از  میلیاردها ریال گردش مالی وجود دارد و ترکیب مسیولین فعلی در پست های حساس که دارای رابطه فامیلی و دوستی ها با شما هستند چقدر خطرناک و بحث برانگیز میباشد ؟!با علم به این مسایل چرا اقدام به نصب برادر خود در این پست !انتصاب فامیل خود به عنوان معاون مشارکت !و...شدید ؟! اینها اشتباهاتی است فوق استراتژیک در سازمانی مانند امداد که زیر نظر مقام معظم رهبری و با آبروی نام امام درحال فعالیت میباشد.

البته اینطور که مشخص شده در امداد اولین نفری نیستید که اینگونه فعالیت میکنید و چند سال پیش هم انتصابات فامیلی و باندی در استان خوزستان به رسانه ها کشیده شد و سایت ها و خبرگزاری هایی به این بحث پرداختند و به سرعت هم از روی تلکس خبرگزاریها حذف شد ولی در آرشیو اخبار آن موجود است و در صورت علاقه متن آن را در اختیار خواهیم گذاشت .

در اختلاس 12 میلیاردی همدان عامل افشای حقیقت عذاب وجدان یکی از کارمندان متخلف بود و اگر عذاب وجدان نبود معلوم نبود تا چند سال دیگر این اختلاس پنهان میماند و حقوق چند مددجو ضایع میگردید و خدا میداند در جاها ی دیگری که شاید این اتفاقات در حال تکرار است ؛ البته یکیاز مطلعین که خواست نامش فاش نشود از بروز این فسادبزرگ در ۵ سال قبل در جلسه دفتر مرکزی با حضور آقای امید بود خبر داد ولی نگرش آماری به قضیه باعث شد اینگونه فسادها ریشه در اعماق وجودی این نهاد مقدس بپروراند و تذکرات این فرد آینده نگر نادیده گرفته شود .

 

 

آرا نیوز

باندبازی انتصابات در کمیته امداد

کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان که باید به بیش از یکصد هزار خانواده به صورت مستمر خدمت ارائه داده و به همین تعداد هم بصورت غیر مستمر خدمات و سرویس ارائه نماید که اکثر آن را خانواده های بی سرپرست تشکیل می دهد متاسفانه با وجود داشتن افراد توانمند با صواد و مردمی دچار نوعی باند بازی گردیده بطوریکه بضعی از افراد که نسبت فامیلی با افراد مرکزی امداد دارند و برخی دیگر به دلیل اینکه عضو باند مدیرکل فعلی هستند؛باید سمت و پُست های اصلی را در امداد اشغال نمایند،جالب اینجاست که تشخیص اینکار هم از سوی مرکزنشینان بوده و آنها تصمیم گیرنده اصلی هستند، البته شاید این عزیزان خیلی بهتر اوامر آقایان را اجرا می نمایند و این وسط تنها چیزی که اهمیت ندارد مشکلات مردم و خدمت رسانی به قشر ضعیف است.

مگر نه اینکه شعار می دهیم تخصص و تعهد در کنار همدیگر، نیاز امروز پست های مدیریتی کشور هستند پس چرا در امداد این مهم انجام نمی گیرد، مگرنه در استان طبق فرمایش اکثر نمایندگان ضعف مدیریت علت عقب افتادگی است پس چرا اجازه می دهیم از تهران برای کمیته امداد امام خمینی که یکی از سازمان های بسیار مهم و در واقع خدمت رسان به ولی نعمتان انقلاب می باشد، تصمیم گیری شود و اجازه نمی دهند از استان خوزستان و نیروهای تواندمند به آنها معرفی گردیده، تا پس از ارائه برنامه ها و اهداف از میان آنان، یکی سکاندار هدایت این سازمان گردد. متاسفم که بگویم موجی از نارضایتی و بی انگیزیگی در پرنسل بوجود آمده،چون افراد معرفی شده به هیچ عنوان اهل ارتباط و تعامل نبوده و مورد تایید پرسنل خدوم امداد نمی باشند.

ما از آقای انواری می خواهیم یکی از پرسنل شایسته بر مسند مدیریت خوزستان بنشیند تا هم پرسنل و هم مردم راضی باشند،مدیری که به آمار و اطلاعات واقف بوده، دارای برنامه باشد و اهل ارتباطات، مدیری که بتواند شعار مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشاند مدیری که درد پرسنل و مردم محروم را بداند مدیری که از مرکز تعیین نشود و نسبت فامیلی با مرکزیها نداشته باشد یا اهل باندی نباشد و معامله نشده باشد. با این شرایط نمی توان امیدوار به کار و فعالیت چشمگیر از این نهاد انقلابی بود. مدیری خارج از استان خوزتسان هم بدرد این مجموعه نمی خورد. ضمن اینکه امداد یک نهاد انقلابی است که برای پیشبرد اهدافش نیاز به تعامل گسترده با استانداری-نمایندگان-مدیران سازمان ها و شرکتها و مهمتر از همه جامعه معزز روحانیت و نماینده محترم ولی فقیه دارد تا بتواند خدمات شایان و در شان به خانواده های محروم ارائه دهد.

 

انواریدرنشستخبریامروزاعلامکرد

اختلاس 12 میلیاردی در واحد تویسرکان کمیته امداد/ واریز عیدی مددجویان تا هفته آینده

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تایید اختلاس 12 میلیارد ریالی در واحد تویسرکان این نهاد گفت: رقم قطعی این اختلاس مشخص نیست اما رقم‌هایی از قبیل 12 میلیارد ریال عنوان شده که در حال حاضر دستگاه‌های نظارتی و قضایی در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، حسین انواری در نشست خبری امروز خود در این رابطه افزود: در فضای خدماتی گسترده‌ای نظیر کمیته امداد که خدمات ریز و جزئی به مددجویان ارائه می‌شود احتمال خطا وجود دارد اما دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی و اطلاعات استان پیگیری‌های لازم را در خصوص این موارد انجام داده‌اند تا این خطاها به حداقل برسند.

وی همچنین ضمن تاکید بر اینکه حساب‌های کمیته امداد علاوه بر دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی توسط دفتر رهبری نیز حساب‌رسی می‌شود نیز گفت: در این صورت امکان خطا بسیار کاهش یافته و ما تاکنون حساب‌های مقبولی داشته‌ایم.

انواری ادامه داد: میزان اختلاس صورت گرفته تا آنجایی که مشخص شده است به خزانه امداد برگشته و شایان ذکر است که این اختلاس به صورت قطره چکانی از دو سه سال گذشته صورت گرفته و در سطح کارشناسی بوده است.

سرپرست کمیته امداد اظهار کرد: با متخلفان شناسایی شده در واحد تویسرکان برخورد و زندانی شده‌اند.

انواری با اشاره به واریز عیدی و مستمری اسفندماه مددجویان نیز گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته مستمری و عیدی به طور همزمان تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.

وی رقم اعتبار این پرداختی را حدود 108 میلیارد تومان مستمری و 108 میلیارد تومان عیدی خواند که به هر خانوار با توجه به بعد خانوار 50 تا 100 هزار تومان عیدی تعلق می‌گیرد.

سرپرست کمیته امداد همچنین ضمن بیان اینکه اکنون در آستانه 14 اسفندماه، سالروز تاسیس کمیته امداد هستیم و 35 سال از تاسیس این نهاد حمایتی می‌گذرد ادامه داد: امداد همواره در خدمت رسانی به محرومان طی این دوران و با توجه به اقتضائات زمان پیشگام بوده و خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

وی افزود: اکنون رویکرد توانمندسازی و رشد و شکوفایی خانواده‌های محروم و نیازمند را در دستور کار خود داریم.

منبع

ارسال نظر

  • رضا
    2

    باغبانی رفته کمیته امداد کشور و داره به ریش ما می خنده .

  • سید
    2

    آقای باغبانی یکی از مدیران موفق توانمند خلاق درسطح استان وکشور می باشند ایشان هیچ گونه غل وغشی درکارش نبوده با فساد مخالف بوده وهست فردی انقلابی متدین واز خانواده سالم و مذهبی می باشند متاسفانه بعضی از افراد ی که دنبال پست ومقام هستند و برای رسیدن به پستهای حساس ایشان را تخریب نموده تا به اهداف پلید خود دست یابند که متاسفانه یکی از اون افرادی که ایشان تغییر و جابجا نمودندبعدا مشخص شد چه دسته گلی به آب داده لذا نتیجه میگیریم شناخت دقیقی از پرسنل داشت

  • بنده خدا
    2

    به خدا قسم که من به عنوان کارمند ایشان وکسی که هیچ پستی هم در دوره ایشان نگرفته میگویم که همه این مطالب دروغ است. کسانی که این مطالب کذب را جمع آوری کرده اند در حال حاضر خودشان در منجلاب اافتاده اند
    اگر باغبانی ناسالم بود مدیرکل مددکاری مرکز نمی شد اگر آدم بدی بود دستیار قائم مقاتم کمیته امداد کشور نمی شد
    انشاالله همه ما عاقبت بخیر شویم

  • پرسنل
    2

    افرادی که چرندیات رو نوشتن خودشان باندبازی رفیق بازی همشهری بازی کردند و خلاف زیادی داشتند ودارند متاسفانه به باندقدرت وصلند کسی هم جرات پیگیری رو نداره اگه از بیرون یا نهاد رهبری پیگیری کنند متوجه میشن چه کارهایی از این گروه ال الف یا سی ج ن یا ر و یاف س انجام شده چقدر فساد دارند

  • ابوالعلی معزی
    0

    سال 82در کمیته امداد مازندران دست تقدیر یا هرچه تو بگویی مرا با عزیزی از واحد موتوری که به علت سکته قلبی شد سرایدار همکار شدم ایشان تعریف میکرد زمانی که گلستان و مازندران تفکیک شدند برای آوردن اسباب و اثاث این آقا مرا فرستادند که کامیون بنز خاور اداره دراختیارم بود القصا اسباب و وسایل زندگی ایشان در آن وقت یک نیسان را هم پر نمی کرد. آوردمش خانه ای در شهر ساری حاشیه شهر نزدیک محله قرق اجاره کرده بود قدیمی شیروانی دار با سقف حلبی دو اتاق با یک سکو. آشپزخانه اش همان سکو بود این بابا با تحمیق و استحمار یکی از خیرین معتبر ساری که شرم دارم از بردن اسمش زمین خانه ای را پشت اداره کل تقریبا مجانی ( گوینده این ثمن خواهر این آقای خیر به نام ا.پ که ابراهیم خوب میشناسدش بود که در حال نفرین این بابا نقل می کرد ) اندک زمانی بعد آپارتمان 6واحده خود را بنا کرد. 600 متر زمین از همین آقای خیر قسطی به مبلغ 6میلیون تومان گرفت که پس از آمدن دولت نهم و افزایش ناگهانی قیمت ملک همان آقای ا.پ آمد زمین را 60میلیون تومان از او بخرد (پس از گذشت 7یا8 قسط) نداد! در بایگانی اداره کل مازندران الی ماشالله درخواست موجود است از مرکز درخصوص درخواست بلاعوض یا تسهیلات کم بهره برای این آقا. استاد تباکی درمراسم زیارن عاشورا و توسل. یادتان هست ! صندوق بازنشستگی مخصوص امدادگران کل کشورکه در یکی از شعب بانک ملی تهران وام و اصل پول را بردند و در شهرک سوهانک شمال تهران برج خریدند. ابراهیم دو واحد گرفت . آقای باغبانی الان چند ده میلیارد تومان قیمت هر واحد است شاید هم صد میلیارد؟ تازاندی ابراهیم تاختی ابراهیم اما غافلی که.... خدا هست

آخرین اخبار