نماینده مردم تهران گفت: شاید فرمایش روز گذشته آقای نوبخت به این دلیل بوده که ایشان خسته یا عصبانی بوده اند چرا که سلبریتی‌ها در رای آوری آقای روحانی نقش موثری داشته اند.

سلبریتی‌ها نقش موثری در رای آوری روحانی داشتند/ شاید دیروز آقای نوبخت خسته و عصبانی بوده است/ دولتی‌ها با ادبیات متواضعانه تری صحبت کنند!

به گزارش گلستان24؛کاظم جلالی نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به واکنش روز گذشته سخنگوی دولت نسبت به کمپین پشیمانیم که اخیرا از سوی برخی سلبریتی‌ها در خصوص رای دادن به رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی راه انداخته اند اظهار داشت: اصل موضوع مورد نقد است، اما در مورد فرمایش آقای نوبخت شاید ایشان قدری عصبانی و خسته بودند که این حرف را زده اند.

وی با بیان اینکه سلبریتی‌ها در رای آوری آقای روحانی نقش داشته اند و نقش شان هم موثر بود افزود: فکر می‌کنم باید بجوییم که چرا برخی‌ها ابراز پشیمانی می‌کنند.

جلالی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید علت ناامیدی این افراد در این مدت زمان کوتاه نسبت به رای شان به رئیس جمهور چیست گفت: البته بنده کلمه ناامیدی را کلمه مناسبی نمی‌دانم قدری باید منطقی با یکدیگر در این خصوص صحبت کنیم.

نماینده مردم تهران یادآور شد: درست است که دوستان نقد‌هایی دارند، اما آقای روحانی نیز تلاش‌هایی که می‌توانسته اند را انجام داده اند البته شاید از بعضی جهات بیش از این تلاش‌ها دیگر قابل انجام نباشد که مقدورات کشور این گونه است.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر دولتی‌ها باید با ادبیات متواضعانه‌تر و آسیب شناسانه صحبت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار