یادداشت//

هر زمان که هر کس به هر نحوی برجام را نقد کند، مورد شدیدترین حملات از سوی مسئولین دولت قرار می گیرد.

کسانی که به خود اجازه ی نقد به حکومت اما دوازدهم را می دهند به دیگران اجازه نقد برجام را نمی دهند

یادداشت:در چند سال پیش قرار بود که بر جام تمام مشکلات مردم راه حل کند و اعضای دولت برای رفع این مشکلات توانستند با مذاکره رو در رو با طرف های غربی از جمله آمریکا تابوی عدم مذاکره با آمریکایی ها را بشکنند.

علی رغم اینکه رهبر انقلاب به مسئولین دست اندر کار برجام گفته بود«بنده با مذاکرات مخالف نیستم اما به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم» ولی بازهم مسئولین دولت به سوی مذاکره با شیطان بزرگ رفتند.

در آن زمان مسئولین دولت با دادن وعده های واهی نظیر این که قرار است چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ ها با هم بچرخد و مشکلات مالی مردم حل شود توانست حمایت های مردمی را برای این توافق کسب کند.

حال که حدود 4 سال از اجرای این توافق نامه می گذرد ما میبینیم که هنوز وعده های برجامی آقای رئیس جمهور به ثمر ننشسته است و باغ گلابی برجام خشک شده است.

مشکل آب مردم برطرف نشدن بلکه بدتر شد،دلار برای اولین بار به بیش از 4هزار تومان رسید،مردم به علت فشار های شدید اقتصادی دست به اعتراض زدند و...

جدا از این مسائل دولت که همواره خود را طرف دار نقد معرفی می کند و حتی به خود اجازه ی نقد به حکومت امام زمان(عج) را هم می دهد  ولی به دیگران اجازه نقد برجام را نمیدهد چرا که برجام خط قرمز این دولت است.

صدا وسیما که بنا به وظیفه ذاتی خود برجام را نقد کرد مورد هجمه شدید دولت قرار گرفت و هر کس دیگر که این کار را انجام داده باشد به تب زیر این حملات قرار می گیرد.

مردم خودشان به این درک رسیده اند که در حال حاضر برجام سندی به ارزش و بی اعتبار است چرا که برنامه هایی که مردم منتظرش بودند تحقق نیافت و فقط غربی ها را به ما بیشتر مسلط کرد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار