عناصر کُرد گروه تروریستی داعش یک گروهبان پیشمرگه عراق را که سه ماه پیش به اسارت خود درآورده بودند، اعدام کردند.

داعش یک گروهبان پیشمرگه کُرد را در عراق اعدام کرد + تصاویر+18

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ داعش امروز دوشنبه ویدیویی را با عنوان "پیغامی به اهالی کردستان" منتشر کرد.

این گروه تروریستی در ویدیوی مذکور از مردم اقلیم کردستان عراق خواسته است که با پیوستن به داعش، به با احزاب وابسته به «مسعود بارزانی» و «جلال طالبانی» مبارزه کنند.

در ویدیوی داعش، ده‌ها تن از عناصر کُرد این گروه تروریستی با تجهیزات کامل نظامی حضور یافته و چند تن از فرماندهان داعشی که از اهالی اقلیم کردستان بودند، حکومت این اقلیم و احزاب قومی گرای کُرد را تهدید به جنگ کردند.

«خطّاب» یکی از فرماندهان داعش که در حمله به شهر کوبانی شرکت داشت، در این ویدیو با اشاره به نحوه انضمام خود به داعش مدعی شد: من در سرزمینی با حکومت غیراسلامی که همان کردستان عراق است، زندگی می‌کردم، اما با این وجود با عقیده صحیح(!) آشنا شدم و به سرزمین اسلام که همان مناطق تحت سیطره داعش است، مهاجرت کردم.

وی در ادامه ادعاهای مضحک خود گفت: احزاب بارزانی و طالبانی احزابی غیر اسلامی و مرتد(!) هستند. مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان دست پرورده اسرائیل است و هم اکنون با آمریکا متحد شده است.

خطّاب بازگشت خلافت اسلامی را یک وعده الهی دانست(!) و افزود: ما از نوادگان صلاح الدین ایوبی هستیم و از خداوند می‌خواهیم که به ما قدرت بدهد که پرچم سیاه داعش را بر فراز ساختمان‌های دو شهر سلیمانیه و اربیل در اقلیم کردستان عراق قرار دهیم.

فرماندهان دیگر کرد داعش هم در سخنانی احزاب حاکم بر اقلیم کردستان را احزابی سکولار و کمونیست(!) خواندند که باید از بین بروند.

آنان اعلام آمادگی کردند که برای انضمام مناطق اقلیم کردستان به مناطق تحت سیطره داعش، به این مناطق حمله خواهند کرد و حاضرند که جان خود را از دست بدهند.

این عناصر فریب خورده داعش همچنین اعلام کردند که در راه داعش آمادگی این را دارند که سر برادران خود را نیز از تن‌شان جدا کنند(!).

فرماندهان داعش با حمله به علمای اقلیم کردستان عراق، آنها را علمای طاغوت خواندند که چیزی از قرآن و سنت سر در نمی‌آورند و باید آنها را از بین برد.

در پایان این سناریوی داعشی، یکی از تروریست‌های کُرد برای نشان دادن تقید خود به عقاید این گروه تروریستی یکی از اسرای پیشمرگه با نام «حمد میرزا ابراهیم» را با شلیک گلوله‌ای به ناحیه سرش اعدام کرد.

حمد میرزا ابراهیم از اهالی استان دهوک اقلیم کردستان بود که در صفوف پیشمرگه خدمت می‌کرد و به درجه گروهبانی رسیده بود.

او که سه ماه پیش توسط داعش اسیر شده بود، در نهایت به دست یک عضو کُردی این گروه تروریستی اعدام شد.

گفتنی است، صدها تن از اهالی اقلیم کردستان عراق در سال‌های اخیر به صفوف داعش پیوستند که این ماجرا سبب نگرانی مسئولان این اقلیم شده است.

مسئولان برآورد کرده‌اند که تاکنون بیش از 500 شهروند کُرد عراقی به عضویت داعش درآمده‌ و در عملیات مختلف داعش بر ضد کُردها حضور پیدا کرده‌اند.

ارسال نظر

آخرین اخبار