فیلم سخنان ابوعزرائیل

فیلم‌هایی از کشته شدن نیروهای داوطلب مبارزه با داعش (الحشد الشعبی) در تکریت در حمله جنگنده‌های آمریکایی منتشر شد.

هدف قراردادن نیروهای مردمی توسط جنگنده‌های آمریکایی+دانلود فیلم

نیروهای داوطلب مبارزه با داعش در تکریت، تصاویری از اقدام جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی موسوم به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در هدف قرار دادن این نیروها منتشر کردند

به گزارش گلستان 24 ، در ابتدای این فیلم،  لحظه حمله جنگنده ائتلاف آمریکایی ضد داعش، به یک ماشین جنگی نیروهای عراقی که باعث شهید شدن تمام سرنشینان آن شد، نشان داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، کاروانی از نیروهای عراقی در مسیر جاده شهر العلم در نزدیکی شهر تکریت مورد هجوم جنگنده های ائتلاف شدند که موجب شهید شدن تمام آنها شده است.

پس از این فیلم نیز محل بمباران دانشگاه تکریت که نیروهای داوطلب در آن حضور داشتند، نشان داده می‌شود.

 

 

نیروهای داوطلب مردمی همچنان دخالت آمریکایی ها در عملیات آزاد سازی تکریت را برنمی تایند و معتقدند احتمال بمباران مواضع آنان از سوی جنگنده های آمریکایی و کمک آنها به داعش وجود دارد. به همین دلیل نیز این نیروها (الحشد الشعبی) تمامی عملیات‌های تاکتیکی خود را متوقف کرده‌اند و منتظر توقف حملات جنگندههای آمریکایی هستند.

7 فروردین نیز جنگنده‌های آمریکایی در پوشش نیروهای ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش، مقر نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) را در دانشگاه «تکریت» بمباران کردند. به نوشته شبکه خبری المیادین، این جنگنده‌ها حتی شماری از ساکنان تکریت را که در حال پیوستن به الحشد الشعبی بودند، هدف قرار دادند.

دانلود فیلم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار