ظریف مسیر دولت موقت را می‌رود؟

رسانه‌ها و شخصیت‌های اصلاح طلب سعی دارند از شخصیت ظریف، مصدق‌سازی کنند تا جایی که رئیس دانشگاه آزاد می‌گوید: کار ظریف؛ کار بزرگی است که می‌توان آن را در امتداد کار امیرکبیر برای ملت ایران و اقدام مصدق در ملی شدن صنعت نفت دید.

تلاش اصلاح‌طلبان برای قهرمان‌سازی کاذب/اقدام برای "مصدق‌سازی" از ظریف

به گزارش گلستان 24، پس از قرائت بیانیه لوزان رسانه‌های اصلاح‌طلب و شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب عنوان کردند کار ظریف مانند امیرکبیر و مصدق است و حتی در برخی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب نوشته شد: "ظریف؛ امیرکبیر دوم ایران".

پس از اظهارنظرهای غیررسمی، بالاخره محمد میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مصدق‌سازی از ظریف گفت: این پیروزی ناشی از صلابت رهبری، تدبیر رئیس‌جمهور و مهارت دانشمندان عزیزمان در عرصه حقوق بین‌المللی است و در راس آنها جناب آقای دکتر ظریف و کار بزرگی است که می‌توان آن را در امتداد کار امیرکبیر برای ملت ایران، فتح خرمشهر و اقدام مصدق در ملی شدن صنعت نفت دید.

 همانطور که در رویکرد و برنامه‌های دولت یازدهم مشاهده می‌شود، این دولت سعی دارد مشی و روش مهدی بازرگان را در پیش گیرد، کسی که به مصدقی بودن افتخار می‌کند و در اساسنامه حزب متبوع خود می‌نویسد ما مصدقی هستیم.

البته نمی‌توان نامه امام خمینی (ره) در رابطه با نهضت آزادی و مصدق نادیده گرفت، جایی که حضرت امام (ره) تأکید می‌کند مصدقی مسلمان نیستند./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار