آزادسازی شهر تکریت در استان صلاح الدین به کشف گورهای دسته جمعی سربازان پایگاه نظامی "اسپایکر" منجر شد که سال گذشته به دست عناصر گروه تروریستی داعش قتل‌عام شدند.

 چهار شنبه 19 فروردین 1394 - 10:30:50 آزادی تکریت، جنایت هولناک داعش را فاش کرد+فیلم

به گزارش گلستان 24 ، این سربازان در آن زمان مسلح، یا در حال نبرد یا دفاع یا چیزی شبیه به آن نبودند، بلکه همگی لباس های غیر نظامی برتن داشتند و این مساله گویای توطئه و نقشه ای است که در زمان حمله علیه آنها طرح ریزی شده بود.

گروه تروریستی داعش این سربازان را با دستور طرف های دیگری به طور گروهی به قتل رساند. روزها و هفته ها و ماهها از این داستان دردناک و هولناک قتل دسته جمعی سربازانی که در عنفوان جوانی بودند، می گذرد. آنها قربانی توطئه ای طرح ریزی شده علیه پایگاه هوایی اسپایکر شدند.

ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی بعد از چند ماه از این جنایت توانستند شهر تکریت را آزاد کرده و آثار این جنایت را پیدا کنند.

سرانجام گورهای دسته جمعی سربازان اعدام شده کشف شد، سربازانی که خانواده و بستگان آنها داغی را به سینه خود دارند که سیل اشک ها و تسلیت ها توان التیام بخشیدن آن را ندارد.

این کاخ ها شاهد جنایت هولناکی بودند که عاملان آن فکر نمی کردند روزی ورق به زیان آنها برگردد؛ همان طور که برای سازندگان این کاخ های مجلل هم ورق برگشت.

بله، این کاخ ها امروز نیز شاهد شکست گروه تروریستی داعش همراه با آثار جنایت آنها است که با نبش همه گورهای دسته جمعی و شناسایی بقایای اجساد قربانیان بیش از پیش برملا خواهد شد.

پنج گور دسته جمعی برای بیرون کشیدن اجساد و شناسایی آنها، خاک برداری شده و هفت گور دسته جمعی دیگر در این منطقه نیز نبش قبر خواهد شد. 

جنایت اسپایکر هرگز از ذهن ها پاک نخواهد شد اما بسیاری از عراقی ها امید دارند که بعد از آزادسازی سرزمین خود از داعش، تروریسم به طور نهایی ریشه کن شود.

دانلود فیلم

فیلم جنایات تکریت

ارسال نظر

آخرین اخبار