اظهارات صریح سردار سلیمانی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازاتاب گسترده اظهارات صریح سردار سلیمانی خطاب به ترامپ در رسانه‌های خارجی

به گزارش گلستان24؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات صریح سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خطاب به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.

خبرگزاری رویترز نوشت سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران ایران روز پنج شنبه‌ خطاب به رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تهران به هرگونه اقدام خصمانه واشنگتن پاسخ خواهد داد. رویترز همچنین به نقل از سردار سلیمانی (خطاب به آمریکایی‌ها) افزوده است: (به شما می‌گویم) از آنچه که شما فکر می‌کنید ما به شما نزدیک‌تریم.

تیتر روزنامه آمریکایی واشنگتن پست: ژنرال قدرتمند ایرانی به ترامپ هشدار داد در صورت وقوع جنگ، هر آنچه دارد نابود خواهد شد.

وایس نیوز نیز نوشت ژنرال ارشد ایران روز پنج شنبه در اظهاراتی آتشین، ترامپ را فاسد خواند و به او هشدار داد: ما آماده هستیم (در مقابلت بایستیم). وایس نیوز همچنین به آن بخش از سخنان سردار سلیمانی اشاره کرده که ادبیات ترامپ را ادبیات کاباره خوانده و افزوده است: یک کاباره‌چی با دنیا اینگونه حرف می زند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در پایگاه اینترنتی خود نوشت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد ترامپ باید بداند ما ملت شهادت هستیم. هاآرتص همچنین به این بخش از سخنان سردار سلیمانی اشاره کرده که: این را بدانید اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما و پیروزی ما است که پایان جنگ را رقم خواهد زد؛ پس شما جنگ را شروع کنید باقی ماجرا با ما. این روزنامه صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود به اظهارات سردار سلیمانی درباره حضور آمریکا در دریای سرخ اشاره کرده است که: دریای سرخ دیگر با حضور آمریکا امن نیست.

بیشتر بخوانید| سردار سلیمانی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا: شأن رئیس جمهور ما نیست جواب تو را بدهد/من به تنهایی مقابلت می ایستم

راشا تودی نیز سخنان سردار سلیمانی را در پایگاه اینترنتی خود بازتاب داد. راشا تودی نوشت فرمانده نیروی قدس هشدار داد اگر ترامپ جرأت کند علیه ایران جنگ به راه بیندارد، همه چیز را از دست خواهد داد. بر اساس این گزارش، سردار سلیمانی (خطاب به ترامپ) اظهار کرد: اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما خواهد بود.

یو اس ای تودی نیز سخنان سردار سلیمانی را بازتاب داد. در گزارش یو اس ای تودی آمده است: ژنرال ارشد ایران روز پنج شنبه به ترامپ هشدار داد در صورت عملی کردن تهدیدهای خود علیه تهران، نیروهایش آماده مقابله با آمریکا هستند. این گزارش می افزاید سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت شما جنگ را شروع می‌کنید ولی ما آن را به پایان می‌رسانیم.

نشنال (The National) نیز نوشت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز پنج شنبه در سخنانی ترامپ را تهدید کرد و گفت ما ملت شهادتیم و منتظر تو هستیم. نشنال به نقل از سردار سلیمانی افزوده است: به عنوان یک سرباز وظیفه من است که به تهدیدهای ترامپ پاسخ دهم ... اگر او می‌خواهد زبان تهدید را به کار گیرد، باید با من سخن بگوید نه با رئیس جمهور (روحانی).

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز ضمن بازتاب سخنان سردار سلیمانی، در پایگاه اینترنتی خود نوشت:‌ فرمانده نیروی قدس (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ایران روز پنج‌شنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد. وی تهدید کرد: اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند، ما پایان‌دهنده این جنگ خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار