نبی هزار جریبی با حضور در دفتر گلستان24؛

هزارجریبی: در ابتدای امر بنده از طرح سوال از رئیس جمهور خبر نداشتم برای همین هم نتوانستم این طرح را امضا کنم ولی در حال حاضر از آن حمایت می کنم.

اگر کشتی انقلاب غرق شود همه ی ما غرق می شویم/ طرح سوال از رئیس جمهور را امضا می کنم/ سمن ها باعث توقف پروژه تله کابین شدند

به گزارش گلستان24؛نبی هزار جریبی،نماینده مردم گرگان و آق قلا با حضور در پایگاه خبری_تحلیلی گلستان 24،در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله نابسامانی های اقتصادی گفت:رکود اقتصادی از سال 96 شروع شد و در سال 97 به اوج خود رسید و دلایل متعددی از جمله مسائل داخل کشور و امورات برون مرزی در این بحث دخیل است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت ها را تنها می توان،ناشی از تحریم های خارجی  دانست،اظهار کرد:از اول انقلاب ما در تحریم بودیم و کشورهای بیگانه نمی توانستند رشد ما را ببیند و به دلایلی با حکومت ما برخورد داشتند، لذا از ابتدا، 8 سال جنگ تحمیلی را تجربه کردیم تا به وضعیت فعلی رسیدیم.

او ادامه داد:من به عنوان برادر کوچک به مردم توصیه دارم که این کشتی انقلاب متعلق به همه است و اگر غرق شود همه غرق می شویم،لذا در قدم اول باید اتحادمان را در جهت  منافع ملی حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد:در بحث داخلی، یک مسئله ضعف عملکرد تیم مدیریت دولت است من و سایر نمایندگان در بحث رانت،قاچاق ارز و کالا،فساد مالی بارها به آقای روحانی تذکر داده ایم.

هزارجریبی با بیان اینکه برای تغییر در وضعیت فعلی باید برخورد شدید شود،یادآور شد: کسانی که به منافع مردم تجاوز می کنند و منافع ملی را زیر سوال می برند انفصال از خدمت و به اشد مجازات برسند و در این رابطه لازم است قوه قضاییه  به صورت جدی وارد شود و با مفسدین و قاچاقچیان برخورد کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به افزایش قیمت ارز، گفت:فروردین امسال،دولت به صراف ها گفت،حق تبادل ارز ندارید که  متاسفانه بعداز آن شاهد تصاعد قیمت ارز بودیم که به مردم فشار زیادی وارد کرد.

او ادامه داد: عده ای گمان می کنند که کاربرد ارز فقط در سفر است.در حالی که برای تهیه داروی یک سری از بیماران هم به ارز نیاز است انتظار می رفت برای کالای های ویژه و ضروری استفاده شود نه صرف تلفن همراه، دولت باید ورود جدی می کرد که اگر اطلاعی نداشته،حاکی از ضعف آنان بوده و اگر اطلاع داشتند،عدم برخورد آنها جای تامل دارد.  

وی اضافه کرد: هر زمان دولت یا گروهی سرکار می آیند،دولت قبلی را شروع به تخریب می کنند، خواه اصلاح طلب و خواه اصولگرا و این برای کشور و تامین منافع ملی و عزت مردم خوشایند نیست.

از طرح سوال از رئیس جمهور حمایت می کنم

مهندس هزارجریبی در رابطه با طرح سوال از رئیس جمهور ،اظهار کرد:زمانی که نامه طرح سوال را به مجلس  آوردند تا نمایندگان امضا کنند بنده از آوردن چنین نامه ای اطلاعی نداشتم، چرا که در مجلس اینگونه مرسوم است که نماینده ای بعد از جمع کردن امضاها و رسیدن به حد نصاب آن را تقدیم هیئت رئیسه می کند و ممکن است برخی از نمایندگان آن را ندیده باشند، و به همین علت هم بنده نتوانستم امضا کنم ،اما الان آمادگی خود را برای امضای این نامه، و موافقت خود را با طرح پرسش از رئیس جمهور اعلام میکنم.

منطقه آزاد اینچه برون در انتظار رای نهایی

عضو کمسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه به وضعیت منطقه آزاد اینچه برون،تصریح کرد:مناطق آزاد به جهت تاثیر مثبت شان در توسعه مناطق و واردات و صادرات کالا، در استان های مرزی مانند گلستان حائز اهمیت هستند و پتانسیل خوبی برای ارتباط با کشورهای آسیای میانه دارد،لذا در کمیسیون مجلس تصویب شده است که 7 منطقه آزاد تجاری  و 60 منطقه ویژه داشته باشیم که باید منتظر نتیجه رای گیری مجلس بشویم.

او اضافه کرد: برای تصویب این طرح حاضرم دست یکایک نمایندگان را ببوسم و خواهش کنم با این طرح که ایجاد اشتغال پایدار از جمله نتایج آن می باشد، موافقت کنند.

اینجو ها باعث توفق پروژه تله کابین شدند

هزارجریبی با اشاره به درخواست های مردم گرگان جهت اجرای طرح تله کابین،یادآور شد:مردم گرگان از دهه های قبل در خواست تله کابین داشتند و ما نیز با سازمان های مربوطه و مراتع صحبت  هایی کردیم ،حتی برای اخذ مجوز ورود پیدا کردیم و تقریبا 90 درصد کار جلو رفت،اما به یکباره با طرح امضای هزاران نفر از مردم به نام حامیان محیط زیست مواجه  شدیم و این پروژه به همین علت متوقف شد.

وی اظهار کرد:این در حالی بود که ما از قبل آسیب شناسی کرده بودیم و حتی دکل ها را بالاتر  نصب کردیم که هیچ درختی قطع نشود؛ بنده خودم کشاورز هستم و به محیط زیست علاقه دارم و به نظر من این پروژه ملی بود و می توانست در جذب گردشگر و توریسم به استان موثر باشد.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار