مقام ارشد نظامی عربستان سعودی خبر رسانه های این کشور در خصوص به شهادت رسیدن سید عبدالملک حوثی رهبر حرکت انصارالله یمن را تکذیب کرد.

خبر شهادت «سید عبدالملک حوثی» تکذیب شد

در حالی که برخی رسانه های وابسته به محور عبری عربی، از به شهادت رسیدن «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله خبر دادند، فرمانده ارشد سعودی ها این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش گلستان 24 ، «احمد العسیری» فرمانده عملیات ناجوانمردانه سعودیها به مردم بی دفاع یمن ــ موسوم به "توفان قاطعیت" ــ در کنفرانس خبری روزانه خود به صراحت اعلام کرد که هیچ اطلاعات موثقی درباره به شهادت رسیدن عبدالمالک حوثی رهبر حرکت انصارالله وجود ندارد.

شبکه های رسانه ای نزدیک به رژیم سعودی در روزهای اخیر جو رسانه ای سنگینی را در خصوص به شهادت رسیدن سید عبدالمالک حوثی به راه انداخته بودند و مدعی شده بودند که عدم حضور رسانه ای رهبر حرکت انصارالله به دلیل شهادت او در بمباران های سعودی بوده است.

همزمان با این جو رسانه ای سنگین، در اقدامی سؤال برانگیز حساب توییتر شبکه خبری العالم توسط هکرهای سعودی هک شد و خبر کذب به شهادت رسیدن سید عبدالملک الحوثی در آن منتشر گردید؛ خبری که بسرعت از سوی شبکه های خبری عربی همچون شبکه العربیه انعکاس پیدا کرد.

اما تکذیب چنین خبری از سوی مقام نظامی ارشد عربستان سعودی بی پایه بودن خبرهای رسانه های این کشور را بیش از پیش مشخص کرد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار