یادداشت//

دشمن به دنبال این است تا با کور کردن قوه ی ادراک مردم، برجامی دیگر را به کشور تحمیل کند.

قضیه برجام در حال تکرار است/FATF باعث افشای حساب های مالی مردم برای دشمنان می شود

به گزارش گلستان24؛احمد ملاشاهی یکی از فعالین رسانه ای استان گلستان طی یادداشتی در خصوص کارگروه اقدام مالیFATFنوشت: این روزها تبلیغات وسیعی برای مثبت جلوه دادن لایحه fatf به راه افتاده. حتی رسانه های فارسی زبان خارجی که در چند روز اخیر بخاطر کاهش قیمت دلار سکوت کرده بودند حالا جانی تازه گرفتند و محور کارشان، بزک کردنfatf‌شده است این طیف در تحلیل های عوام فریبانه ای حتی کاهش دلار را بخاطر احتمال تصویب این  لایحه مطرح کردند.

بخاطر همین تبلیغات پیچیده رسانه هاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیات روانی دشمن را به بمب شیمیایی تعبیر می کند. نوع کنش تبلیغاتی درباره لایحه fatf از جنس همین بمب شیمیایی است. گرفتن توان دید مردم و عمق ادراک آنها وپاک کردن تجربه برجام از اهداف این عملیات روانی است.

 بخاطر تعریف متفاوت ما و نظام سلطه از تروریسم تصویب این لایحه خسارت محض برای ایران است، از نگاه آمریکا گروههای مقاومت مثل حزب الله، تروریست هستند اما از نگاه ما این گروهها مدافعینی هستند که حق دفاع از سرزمین شان را دارند. تعامل ما باگروههای مقاومت سبب شده تاکنون، تهدید نظامی دشمن علیه ایران خنثی شود از این منظر، امنیت امروز کشور بخاطر حمایت ما از گروههای مقاومتی است که دورتر از وطن ما ایجاد شده. البته سود این همکاری برای گروههای مقاومت هم این بوده که دیگر شکست نخورند بلکه دشمن را شکست دهند چه در ۳۳روز چه در ۲۲روز.

از طرفی تصویب fatf عملا به معنای لو رفتن اطلاعات مالی خانواده های ایرانی به بیگانه است باتوجه به اینکه مدیریت fatf عملا بدست امریکاست هرنوع گزارش مالی از بانکهای ایران در قالب این لایحه  به معنای آسیب پذیر شدن ایران است.

مراجع قانونی ایران پیش از این حتی به دستگاههای داخلی کشور اجاره  دسترسی به اطلاعات مالی مردم را نمی دادند عجیب است که حالا بخواهند به اتاق جنگ دشمن اجازه بدهند. این مساله با حداقل حقوق شهروندی مردم در تضاد است البته  این اقدام باعث کاهش اعتبار بانکهای ایران بین خود ایرانی ها می شود. ارایه اطلاعات مالی ایرانی ها به fatf  این امکان را فراهم می کند که از این پس  تک تک شهروندان ایرانی در لیست تحریم ها قرار بگیرند.این یعنی اهداف و شلیک کور دشمن به هدف دقیق، تبدیل شود.

پرداختن به تصویب  لایحه fatf یعنی یک گام به عقب؛اگر طرف مقابل به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکرده نباید با تصویب این  لایحه به او امتیازی دیگر داد، بلکه بایدامریکا را بخاطر نقض برجام تنبیه کرد امروز بیش از همه، باید بحث بر سر این باشد که دلیلی ندارد ایران در برجامی، بماند که نقض شده و تحریم ها را رفع نکرده است نه اینکه لایحه ای دیگر به امید و توهمی دیگر بر گرده این ملت تحمیل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار