حاشیه های نامه جنجالی نبی هزار جریبی

در پی تصادف شدید هفته گذشته ، سید محمدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس در گرگان که منجر به فوت این بزرگوارن شد. شورای شهر گرگان

نوش دارو پس از مرگ سهراب!!!

به گزارش گلستان 24 ؛ در پی تصادف شدید هفته گذشته ، سید محمدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس در گرگان که منجر به فوت این بزرگوارن شد حاشیه های زیادی را در گلستان به همراه داشته است.

ساعتی پس از اعلام فوت نور بخش و تاج الدین کانال های فعال  استان در کنار پرداختن به موضوع تصادف وزیر کار و همراهان با انتشار عکسی از نامه نبی هزار جریبی نماینده محترم گرگان و آق قلا به وزیر راه درباره ضرورت احداث شش دوربرگردان در مبادی ورودی شرقی و غربی گرگان  پرداختند.

که در جواب این نامه مهندس اخوندی وزیر سابق راهداری کشور دستور بر اجرای این خواسته را داده است.دستوری که برغم تلاش جناب نبی هزارجریبی از سوی مسئولان اجرایی استان به ویژه استاندار گلستان، معاون عمرانی و مدیرکل راهداری استان پیگیری نشد.

332342

 در حاشیه مراسم تشییع مسئولان تامین اجتماعی در گرگان ، نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا در اعتراض به استاندار هاشمی در جایگاه مسئولان حضور نیافت و تا پایان مراسم در میان مردم ایستاد .

یکی از منابع نزدیک به این نماینده می گوید ، کم کاری استاندار گلستان در پبگیری دستور وزیر سابق راه برای احداث دوربرگردان ورودی شرق و غرب گرگان علت اعتراض نبی هزارجریبی به مناف هاشمی بوده است

photo_2018-11-19_14-37-51

 اما این پایان ماجرا نبود، با انتشار گسترده این نامه در شبکه های اجتماعی ، برنامه حالا خورشید هم به این نامه پرداخت و مقصر اصلی را استانداری گلستان خواند و از مسئولین امر ،  پیگیری این موضوع را خواستار شد. 


با توجه به اتفاقات اخیر ، در اولین جلسه شورای شهر گرگان که بعد از این حادثه تشکیل شد ، قرار بر این شد که بخشی از اعتبارات شهرداری ، صرف محور های پرخطر در شهر گرگان شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم .

انتهای پیام /م

ارسال نظر

آخرین اخبار