یادداشت//

رسانه های افراطی و تروریست خارج از کشور به دنبال سوء استفاده از قتل ناجوانمردانه مولوی عبدالغفور جمالزائی هستند.

رد گم کنی یک جنایت/ رسانه های وهابی به دنبال چه چیزی هستند؟

به گزرش گلستان24؛احمد ملاشاهی یکی از فعالین رسانه ای استان گلستان در رابطه با قتل مرحوم مولوی جمالزائی، طی یادداشتی نوشت:پس ازقتل ناجوانمرانه مولوی غفورجمال زائی در رضاآباد گلستان، پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل این جنایت شروع کرده اما طیف شبکه های افراطی مثل کلمه و رسانه های وابسته به گروهک تروریستی با حدسیات به پایان کار رسیده اند؛این طیف در رفتاری هماهنگ مدعی شدند که این عالم بخاطر مخالفت با سلاح های توزیع شده سپاه در طرح شهید شوشتری کشته شده است.

البته اینها پیش از این، بارها این خط خبری را در جنوب شرق  دنبال کرده اند به گونه ای که حتی تلفات تصادفات رانندگی  را به گردن این نهاد و آن نهاد می انداختند.

اما از آنجا که دروغگو فراموشکار است انگار یادشان رفته طرح توزیع سلاح بین سران طوایف بلوچ در جنوب شرق کشور انجام شده نه در استان گلستان. در گلستان فقط طرح های اقتصاد مقاومتی شهید شوشتری در حال اجرا است، زیرا اولا گلستان مشکل امنیتی ندارد دوم اینکه گروههای خطرناک و آدمکشی مثل شما ندارد که مردم برای دفاع نیازمند اسلحه باشند؛ مسلما اگر در همان مرزهای جنوب شرق هم  گروهک سلاحش را زمین بگذارد، طرح تسلیح متوقف می شود.

رسانه های گروهک و شبکه افراطی "کلمه" با ارتباط دادن این قتل به سلاح های توزیع شده به سران طوایف در سیستان و بلوچستان، عملا این  برداشت را القا می کنند که عده ای از بلوچستان با سلاح های توزیع شده سپاه آمده اند و به مولوی جمال زایی تیراندازی کرده اند احمق تر از این گروهک  و شبکه کلمه شاید نتوان پیدا کرد که بخاطر دشمنی دیکته شده با یک نهاد حاکمیتی، قوم خود را بدنام می کند.

 البته پیش از این هم گروههای تکفیری باپوشیدن لباس قوم بلوچ در جنایات وحشتناک سبب تخریب وجهه اقوام ایرانی بین عامه مردم شده بودند.

 برخی  تحلیلگران معتقدند این خط رسانه ای شبکه های افراطی نوعی رد گم کنی می تواند باشد بخصوص که در این ماجرا انگشت اتهام به سمت افراطیون و جماعت تندروی  متمایل به تفکرشان است جماعتی که سخنرانی هایشان بخش اعظم خوراک رسانه ای  این شبکه ها را تامین می کنند احتمالا با این شیوه می خواهند حاشیه امن برای تندروها همفکرشان ایجاد کنند، بخاطر همین قبل از تحقیقات پلیس اینگونه به نتیجه رسیدند.

 انشالله با تحقیقات پلیس بزودی تشت رسوایی عاملان قتل ناجوانمردانه ی منادی وحدت، بر زمین خواهدافتاد تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار