باران حوادث در حال باریدن بر کشور است و تنها راه نجات شما اعتماد به خداوند، توسل به ائمه و اتکا به نفس است.

مستقیم آزادی

به گزارش گلستان 24، ملت عزیز ایران لطفاً کمربندهای ایمنی خود را ببندید. می خواهیم از یک پیچ تاریخی عبور کنیم. عبور از این پیچ فقط مستلزم صبر و مقاومت شما هموطنان ایرانیست. باران حوادث در حال باریدن بر کشور است و تنها راه نجات شمااعتماد به خداوند، توسل به ائمه  و اتکا به نفس است. رشد علمی و سیاسی داشته باشید و بصیرت را بر پشت بام های منازلتان بگذارید تا خبرهای درست را برای شما از درگاهش مخابره کند.

مستقیم آزادی

بمب شیمیایی در راه است. این بمب به همراه خود ملزوماتی دارد که به هنگام انفجار بر سر شما فرود می آیند. اعم از ماهواره و ژورنال لباس های مخرب ژنتیک انسانیت و مواد شوینده ی مغز! به آنها دست نزنید. بنابر نظر کارشناسان اثرات این مواد شیمیایی تا سالها بر روی انسان ها می ماند و نسل به نسل منتقل می شود و بر ضررش افزوده می شود. پس از نزدیک شدن به آنها به طور جد خودداری نمایید!

سلاحهای نسل کشی در راه است. هدف این سلاح ها کشتار کودکان و کاهش نسل است. محتویات این سلاح ها فیلم ها و سرگرمی هاییست که موجب می شود وقت زیادی برای پرورش کودکان نداشته باشید و ایده آل های زندگیتان را در خانواده ای کم جمعیت ببینید.

طوفانی می آید که با خود کتاب ها را می برد و سرانه مطالعه را در میان مردم کشور کاهش می دهد. آنوقت کسب آگاهی مردم تنها از طریق دیدن و شنیدن خواهد بود و می توانند هر آنچه می خواهند به خورد ملت بدهند. کتاب هایتان را در گنجینه هایی نگهداری کنید و پیوسته مطالعه کنید مبادا از اسرار نهفته در آنها بی اطلاع بمانید. اگر ملتی از کتاب و مطالعه دور بماند دچار مسمومیت بصیرتی خواهد شد.

گاهی شخصیت های فداکار و ارزشمند کشور را ترور می کنند. باید مقاوم باشید و در راه آنها قدم بگذارید. ترورهایشان هم به دو گونه است. اولین نوع، شهادت است. اما دومین نوع که به مراتب خطرناکتر از نوع اول است ترور شخصیتی سرمایه های کشور است. بیدار باشید و گول آنها را نخورید!

ملت ایران با سختی های بسیار انقلاب کرد و هنوز چند سالی نگذشته بود که دست به گریبان با جنگی شد که دنیا در جبهه ی مقابلش بود! هشت سال مقاومت کار خود را کرد و سرانجام پیروزی سهم ایران بود. پس از آن با انواع تحریم های اقتصادی ایران را تحت فشار گذاشتند. اما ملت با سربلندی از همه ی اینها بیرون آمد. شهیدانی داد که از یاد رفتنی نیستند، جوانانی که هنوز سرد و گرم زندگی را نچشیده بودند اما از خیلی از مردها، مردتر بودند. آنها کسانی بودند که پیام رهبرشان را خیلی زود دریافت کردند. یقیناً اگر امروز بودند پیرو امام خامنه ای هم بودند.

ملتی که از این همه سختی به سلامت گذشت، حیف است که در دورانی که کشتی انقلاب دارد کمی طعم آرامش را هم می چشد در تیر رس بمب افکن های دشمن باشیم!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار