علیرضا فرساد فعال اجتماعی گلستان:

هدف رئیس جمهور از اینگونه صحبت ها و برخوردها چیست؟ / چگونه هم انتقاد کنیم و هم به جهنم برویم؟ / کم کم همه متوجه می شوند که افراطی ، تندرو ، متوهم و بی سواد کدام جریان است

فکت شیت کجاست

به گزارش گلستان 24، علیرضا فرساد فعال اجتماعی فرهنگی گلستان در رابطه با سخنان اخیر ریاست محترم جمهوری و مواضع تند دولت به منتقدین گفت:مسئولین در دولت یازدهم به شدت شعار گونه عمل میکنند و تناقض در سخنان مسئولین دولت در هر بحثی نشان دهنده این است که دولت راستگویان تنها یک شعار باقی مانده است.

مدیر عامل پژوهشگاه شفق گفت: برای شفاف شدن موضوع به قبل از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر میگردیم که جناب آقای دکتر روحانی فرمودند:اگر من رییس جمهور بشوم اوضاع را صد روزه درست خواهم کرد.این اولین شعار غیر ممکن دولت بوده است که نه تنها اوضاع را صد روزه نتوانسته اند سامان دهند بلکه اگر به همین شکل پیش رود اوضاع بهتر که نمیشود بدتر نیز خواهد شد.

فرساد مدیر عامل پژوهشگاه شفق افزود: حامیان دکتر روحانی در انتخابات یازدهم این مسئله را تاکید داشتند که مشکلات اقتصادی در کشور هیچگونه ارتباط زیادی به تحریم ها ندارد و هشتاد درصد کار ضعف مدیریتی دولت سابق بوده است و تنها بیست درصد مشکلات اقتصادی از تحریم ها نشات میگیرد.اما باید از دوستان پرسید شما عزیزان که امروز سکان دولت را در دست دارید به واقع بیشترین حجم کاریتان بر روی مسائل مدیریتی داخلی و اقتصاد مقاومتی بوده است یا  تعامل با آمریکا و برداشتن تحریم ها؟

برای نیروهای ارزشی وانقلابی بسیار سنگین است که صحبت هایی رییس جمهور محترم کشورمان میکنند که نمیدانیم هدفشان از این صحبت ها و برخورد ها چیست.

وی یادآور شد:حال بماند که پس از شروع دولت یازدهم دلسوزان نظام و نیروهای ارزشی و بسیاری از سربازان امتحان داده ولایت و مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب افراطی, کم سواد, بی شناسنامه, بزدل, نداشتن عقل سالم, بروند به جهنم, تخریب گر, اقلیت, دروغگو, ترسو, عقب مانده, مفسد و کودک خطاب شدند که از نگاه هر منصفی اینگونه صحبت ها بسیار زشت, زننده و در دنیای امروز برای خطاب منتقدین منسوخ است. مگر انتقاد پذیری از شعار های دولت تدبیر و امید نبوده است؟ حال چگونه هم انتقاد کنیم و هم به جهنم برویم؟

متاسفانه به جای استقبال از انتقادات بجای دلسوزان نظام آنها مورد توهین و تهمت قرار گرفته اند. مثل اینکه برخی از دوستان که هر روز اینگونه سخن میگویند فراموش کرده اند که  انقلاب اسلامی ایران برای تحقق ارزش‌های اسلامی، استقلال و آزادی ملت مظلوم ایران پدید آمده است و رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است که تأمین کننده استقلال و آزادی مشروع ملت بزرگ ایران و مدافع ارزش‌های اسلامی است، از مصادیق آزادی‌ها، آزادی بیان و انتقاد از مسئولان کشور است.

و این سخنان و موضع گیری های تند و ناشایست از نگاه نمایندگان مجلس دور نماند که نامه ای با امضاء صد نفر نمایندگان مجلس به ریاست محترم جمهوری داده شد.

در جمع فرماندهان نیروی انتظامی نیز ریاست محترم جمهوری گفتند:پلیس موظف به اجرای اسلام نیست,پلیس تنها یک وظیفه دارد و آن اجرای قانون است. حال باید از ریاست محترم جمهوری سوال کرد که آیا اگر اینگونه که شما میفرمایید باشد, تفاوت پلیس ایران و پلیس آمریکا در چیست؟ آیا قانون ما مبنایش اسلام نیست؟ کار به اینجا رسید که در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری ایشان بسیاری از چارچوب ها مشخص کردند و داد مراجع عظام تقلید از قم درآمد.

این فعال فرهنگی اجتماعی ادامه داد: چند روز پیش یکی از مسئولین دولت فرمودند دلالان تحریم از هم اکنون به فکر شغلی دیگر باشند. بسیار خوب حال بر اساس همین صحبت شما باید به دنبال تعریفی برای دلال تحریم رفت.آیا دلال تحریم کسانی هستند که اعتقاد قلبی شان بر این است که باید تحریم ها یکدفعه و یکجا برداشته شود و منافع ملت ایران در هر مذاکره ای حفظ شود یا کسانی هستند که همه منافع و دستاورد های ملت ایران را به روی میز و در اختیار شیطان بزرگ میگذارند و در برابر او لبخند نیز از روی لبانشان کنار نمیرود و نتوانسته اند حتی یک تحریم را با چنین داده هایی بردارند. کدام یک از تعهدات آمریکایی ها تا به امروز به وقوع پیوست؟ کدام تحریم برداشته و کدام قطعنامه علیه ایران لغو شده است؟

مدیرعامل پژوهشگاه شفق در ادامه گفت: کم کم همه متوجه میشوند که افراطی, تندرو, متوهم و بی سواد کدام جریان است.اما ما همه چیز میتوانیم تحمل کنیم غیر از مقابله با حرف رهبری و زمین گذاشتن حرف رهبر انقلاب. پس از اینکه مقام معظم رهبری طبق گفته مسئولین مربوطه در دولت از مسئولین مذاکرات فکت شیت ایرانی را خواستند ، حرف های ضد و نقیضی بین مسئولین مربوطه به وجود آمده است و هر روز یک چیز میگویند اما برای ما قابل توجیه نیست که پس از درخواست مقام معظم رهبری برای فکت شیت ایرانی رییس جمهور ما پشت تریبون برود و بگوید:گویا حافظه برخی ضعیف شده، زودتر از همه فکت شیت منتشر کردیم. آیا این بی احترامی به مقام معظم رهبری نیست؟ صحبت های رهبر معظم انقلاب حدود23 روز است که برای انتشار فکت شیت ایرانی روی زمین مانده است.مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحبت های خود در دیدار با مداحان نفرمودند که این مذاکرات تنها در زمینه هسته ای میباشد پس چرا باید رییس دولت در دیدار با کارگران بگوید: برخی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای دولت تنها دنبال این است که یک معضل به نام پرونده هسته‌ای را حل کند، پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی است.پس ادعای ولایتمداری برخی از آقایان در دولت چه شده است؟ آیا این ایستادن علنی و شفاف در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری نیست؟

علیرضا فرساد تاکید کرد:اگر نمیدانید بدانید که هر چیزی برای ما تحملش ممکن است به غیر از روی زمین ماندن فرمایشات امام ما مقام معظم رهبری.اینگونه می پنداشتیم که مبنای اصلی کار دولت عملیاتی کردن فرمایشات ولایت و رفع دغدغه های ایشان و اصلی ترین اصولتان ولایت محوری است,اما با این رفتار ها شما خود اثبات کننده حقیقتی دیگرید. امید داریم با شعاری که جلو آمدید و دولت را تدبیر و امید نامگذاری کردید امید را به همه مردم بازگردانید و تدبیر را در کارهای کشور در نظر بگیرید.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    مگه ندیدین رئیس دولت راستگویان گفت قبل از همه ما منتشر کردیم؟!!!

آخرین اخبار