دشمنی مردم ایران با سردمداران کشور آمریکا دلایلی زیادی دارد.

دلایل مرگ بر آمریکا گفتن مردم ایران

به گزارش گلستان24؛ دکتر سلیمان دوست:دلایل لعن و نفرین مردم ایران بر علیه آمریکا ، جنایت های این کشور در حق ایرانیان است که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود :

1.مشارکت و همراهی و حمایت از کودتاچیان در کودتای 28 مرداد 1332 و سرنگونی دولت مردمی دکتر محمد مصدق و تحکیم پایه های رژیم سفاک و مستبد پهلوی به مدت 25 سال دیگر

2. تاسیس ، آموزش و هدایت سازمان مخوف ساواک و حمایت از آن .

3. تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت شریف و نجیب ایران .

4. حمایت علنی از رژیم طاغوت در ایجاد فجایع  وحشتناکی مثل کشتار و قتل عام 15 خرداد 42 _ 17 شهریور 57 _ ماجرای 13 آبان و 16 آذر و موارد بسیاری دیگر .

5. تبدیل سفارت خانه خود به لانه جاسوسی که خروجی آن طهور و بروز ؛ قائله کردستان ، جنگ گنبد ، قائله خوزستان ، بلوچستان و ترور ناجوانمردانه انقلابیون در روزها و ماه های نخست پیروزی انقلاب اسلامی همچون شهیدان (مطهری . مفتح . رجائی و باهنر . بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب . شهدای محراب مانند : آیت الله قاصی . مدنی . دستغیب . صدوقی و اشرفی اصفهانی و و و ) .

6.تحمیل یک جانبه محاصره اقتصادی به ملت ایران بعد از قطع روابط یکطرفه با ایران و مصادره دارائیهای ایران در آمریکا و بلوکه اموال به مدت 40 سال

7.حمله مستقیم ولی نافرجام به خاک وطن عزیزمان ایران از ناحیه طبس

8.تحریک صدام  برای حمله به خاک مقدس ایران عزیز و تحمیل یک جنگ تمام عیار و خانمان سوز علیه امت اسلامی  و حمایت همه جانبه از رژیم بعث افلقی و بالاتر از آن ورود به جنگ در حمایت از صدام .

09. راه اندازی جنگ نفت کش ها در خلیج فارس و دریای عمان و حمایت از متجاوزین برای به صفر رساندن فروش نفت ایران در راستای وادار نمودن نظام به تسلیم و سازش .

10.حمله به مواضع قوای ایرانی در خلیج فارس و نیز غرق نمودن ناوچه سهند و سبلان که منجر به عرق شدن این دو ناوشکن وکشته شدن همه سرنشینان آن شد .

11.دادن اطلاعات نظامی قوای ایرانی به رژیم بعثی که منجر به لورفتن کربلای 4 و قتل عام بیش از 10 هزار رزمنده دلاور ایرانی شد.

12. سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس با 290 نفر مسافر زن و مرد و کودک بی گناه بر فراز خلیج فارس و تقدیر از فرمانده ناو عمل کننده (وینسنس) .

13حمله به کشتی های تجاری و سکو های نفتی ایران در منطقه خلیج فارس

14.تجهیز رژیم بعث عراق به سلاح های شیمیایی و کشتار جمعی در دوران جنگ که منجر به فجایع هولناکی همچون کشتار وحشیانه مردم سردشت ، حلبچه ، بستان و و و گردید

15.همراهی با رژیم بعثی عراق در حمله به مواضع قوای ایرانی در جزیره فاو که منجر به سقوط فاو و کشته شدن رزمندگان ایرانی مستقر در منطقه شد .

16.تاسیس ، راه اندازی ، حمایت و هدایت گروه های تروریستی مختلف داخلی و منطقه ای برای مقابله با ایران اسلامی مثل سازمان مجاهدین خلق  چریک های فدایی خلق – حزب دمکرات کردستان ، القاعده ، طالبان ، داعش ، النصره ، جیش العدل(ریگی) ، جیش الرحمان و اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

17.وضع ، تمدید و اجرای قانون داماتو ، isa و کاتسا و  اعمال تحریم های کمر شکن و ناجوانمردانه علیه ملت و دولت ایران برای مقابله با نظام و ساقط نمودن آن .

18.تهدید دائمی ، مستمر و وقیحانه ایران اسلامی به استفاده از گزینه نظامی

19.طراحی و اجرای یک جنگ تمام عیار روانی علیه جمهوری اسلامی ایران  در قالب تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و استعمار فرهنگی ، همراه با تبلیغات مسموم رسانه ای شبانه روزی علیه نظام ، راه اندازی  شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و شبکه های اجتماعی  معاند و معارض و جذب و سامان دهی ادمین ها ، کانالها و گروه های بر انداز در قالب (ساخت و تامین و ترویج شبهه ، شایعه و اتهام علیه نظام ) .

20.مخالفت و کارشکنی علنی در مسیر ساخت و توسعه فن آوریهای نوین بویژه تکنولوژی هسته ای ، هوافضا ، دیجیتال و الکترونیک ، ژنتیک و نانو فن آوری .

21. طراحی . تدوین . اجرا . مدیریت . هدایت اعتراضات . اغتشاشات . نافرمانیهای مدنی و نهضتها و انقلابات رنگی برعلیه نطام جمهوری اسلامی ایران در راستای فروپاشی نظام یا سوق دادن نظام به ورطه سقوط و یا تغییر رفتار در حوزه حاکمیتی ، منطقه ای و نظامات بین المللی ( مانند ؛ فتنه کوی دانشگاه در سال ۷۸ یا فتنه تقلب انتخاباتی سال ۸۸ ویا اعتراضات صنفی و اقتصادی سال ۹۶ و آخر سر اعتشاشات مدنی سال۹۷ و قص علی هذا )

22.رصد ، شناسایی و ترور دانشمندان علوم هسته ای ، ژنتیک و هوافضای ایران مثل (احمدی روشن ، کاظمی ، طهرانی مقدم) .

23.پیمان شکنی و خلف وعده  در ماجرای معاهده بین المللی برجام و تلاش برای مقابله با اجرای تعهدات فیمابین و تمدید و تصویب تحریما بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران .

24.تجاوزات مکرر به حریم هوایی کشور توسط پهبادهای جاسوسی امریکائی (مثل ورود RQ170 و یا هرمس یا گلوبال هاوک که منجر به سرنگونی هر سه بدست مدافعان حریم وطن شد) ویا تجاوز به حریم آبهای سرزمینی ایران که منجر به  بازداشت تفنگداران دریائی امریکایی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس گردید  .

‌‌و صدها مورد قابل ذکر دیگر که در این مجال اندک نمی گنجد . فلدا هر انسان آزاده ، باشعور وغیرتمندی حق را به ایرانیان میدهد که فریاد مرگ بر آمریکا را بلندتر و رساتر از دیگر ملل جهان به گوش شیطان بزرگ برسانند .

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار