جشن هفته خوابگاه های دانشگاه جامع گلستان که توسط مدیریت دانشجویی این دانشگاه به ریاست آقای مهندس نجفی برگزار گردیدبه علت پخش کلیپی از رئیس جمهور ممنوع التصویر(سید محمد خ)به تشنج و درگیری فیزیکی انجامید.

جشن هفته خوابگاه های دانشگاه گلستان به تشنج کشیده شد

به گزارش گلستان 24 به نقل از عدالت خواهان، پخش این کلیپ باعث اعتراض جمعی از دانشجویان گروه مکانیک این دانشگاه به برگزارکنندگان این مراسم گردید،که به علت بی کفایتی مدیریت دانشجویی و دفاع از جریان فتنه تنشها بالا گرفته و منجر به پرتاب صندلی و درگیری فیزیکی بین دانشجویان شد.
شنیده ها حاکیست با توجه به اعتراض شدید نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه گلستان،موضوع توسط حراست و شخص ریاست دانشگاه در حال پیگیری میباشد.
اما سؤال اینجاست التهاب آفرینی در دانشگاه علی الخصوص در پایان سال تحصیلی و شروع امتحانات توسط چه اشخاصی دنبال میشود؟
آیا این حرکات با اطلاع ریاست این دانشگاه در حال شکل گیری بوده(با توجه به زمزمه های حذف نیروهای ارزشی از بدنه این دانشگاه)یا عده ای در راستای التهاب آفرینی و حمایت از جریان فتنه در لایه های مدیریتی این دانشگاه گام برداشته اند؟ که لازم است دستگاه امنیتی تذکرات لازم را به ریاست این دانشگاه و بازنگری در مدیریت های زیرمجموعه را دستور کار قرار دهد.

ارسال نظر

  • مينا
    0

    سلام . بنده از كارمندان اين دانشگاپ هستم اين خبر رو تكذيب مي كنم . در اين جشن درگيري ايجاد شد اما نه به خاطر پخش كليپ بلكه به خاطر يك سري حركات بچه گانه. درسته پخش كليپ اشتباه بودبدون هماهنگي با مدير دانشجويي پخش شد. اما خبري كه شما گذاشتيد درگيري به خاطر پخش كليپ نبود .

آخرین اخبار