آمریکا بداند انتقام سردار سلیمانی فراملی خواهد بود و خون شهید سلیمانی برکاتی همچون وحدت ایرانیان را به دنبال داشت به فرموده مقام معظم رهبری انشالله انتقامی سخت از آمریکا خواهیم گرفت به گونه‌ای که در تاریخ آمریکا ثبت نشده باشد.

انتقام خون «شهید قاسم سلیمانی» با نابودی اسرائیل گرفته می‌شود/ دنیای استکبار از اقتدار سردار سلیمانی به لرزه می‌افتاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ بامداد جمعه ۱۳ دی ماه بود که خبری شکه‌کننده همه را مبهوت کرد؛ سردار و سرلشکر سرافراز اسلام «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران به همراه «ابومهدی مهندس» یکی از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

خبری تکان‌دهنده که دل همه را به درد آورد از کودک سه ساله گرفته تازن و مرد 70 ساله همه در فراغ سردار گریستند سردار قاسم سلیمانی یکی از موثرترین فرد مبارز با تروریسم بوده و شهادتش چهره واقعی آمریکا را بیش از پیش بر جهانیان برملا کرده است.

براساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

سردار سلیمانی تا زنده بود خالصانه در راه اسلام تلاش کرد و اکنون با شهادتش جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

سردار رشید مقاومت، سال ها عمر خود را در راه عزت و سربلندی امت اسلام و استقلال ملت‌های مظلوم گذاشت و الحق که او را باید سردار دل‌ها نامید که امروز دشمن بخاطر ترس از جایگاهش در قلوب مومنین و ملت‌های ستمدیده و آزاده دنیا به ترور او اقدام کرده است.

حاج قاسم سلیمانی چهره کریح آمریکا را بر همگان آشکارتر کرد برای این شهید بزرگوار همین افتخار بس، که دنیا را از گروه وحشی و ضد انسانی داعش نجات داد.

اینکه آمریکا در شب تاریک و به صورت ناجوانمردانه خودروی عزیزان ما را مورد هدف قرار می‌دهد، حرکت بزدلانه‌ای بیش نبود و برای این حرکت نابخردانه خود حتما پاسخ سختی خواهد گرفت.

باید یادآوری کنیم زمانی که تفنگداران آمریکایی در مقابل نیروهای ایرانی زانو زدند و اشک ندامت بر چهره‌هایشان سرازیر شد به گونه‌ای که تمام تلویزیون‌های دنیا اقتدار ایران را نشان دادند.

آمریکا بداند انتقام سردار سلیمانی فراملی خواهد بود و خون شهید سلیمانی برکاتی همچون وحدت ایرانیان را به دنبال داشت به فرموده مقام معظم رهبری انشالله انتقامی سخت از آمریکا خواهیم گرفت به گونه‌ای که در تاریخ آمریکا ثبت نشده باشد.

با شنیدن خبر ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمانشان ملت شهیدپرور ایران به صورت خودجوش به عرضه میدان آمدند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سیلی محکمی به آمریکا زدند.

کشورهای منطقه خاورمیانه نیز با کشور ایران ابراز همدردی کردند و با تجمع باشکوه خودشان هرچه فریاد داشتند بر سر آمریکا فرود آوردند کشورهایی نظیر هندوستان، پاکستان، بحرین، لبنان، فلسطین و غیره.

سردار سلیمانی متعلق به کشور ایران نبود بلکه این شهید بزرگوار به عنوان یک چهره بین‌المللی شناخته شده بود و ملت ایران به پاس قدردانی از این شهید باعظمت در حرکتی خودجوش به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سردادند.

 

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان نیز همچون سایر شهرهای ایران در غم از دست دادن سردار رشید اسلام «قاسم سلیمانی» به خیابان‌ها آمدند تا تنفر خودشان را به آمریکا و اسراییل غاصب نشان دهند.

در میان تجمع‌کنندگان نوشته زیبایی با مضمون«خون شهید حججی سقوط داعش و خون شهید سلیمانی سقوط اسراییل را در پی خواهد داشت» توجه من را به خود جلب کرد سراغش می‌روم و از علت حضورش در این تجمع جویا می‌شوم در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده است در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت « انتقامی سخت در انتظار آمریکا است».

وقتی از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی از این بانو سوال می‌کنم ناگهان بغض دلش می‌ترکد و شروع به اشک ریختن می‌کند و می‌گوید وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم یه لحظه انگار دنیا روی سرم خراب شد و نشستم گریه کردم و منتظر شدم تا رهبر معظم انقلاب ما را کمی تسلی خاطر ببخشد.

آمریکا بداند که توان رویاویی با ملت ایران را ندارد و از اینجا می‌خواهم پیامم را به رئیس‌جمهور آمریکا بدهم و بگویم « ترامپ احمق مطمئن باش اینبار پاسخ ما انتقام سخت خواهد بود و باید منتظر پاسخ کوبنده‌ای باشی».

* آمریکا سردار سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند/ دنیای استکبار از اقتدار سردار قاسم سلیمانی به لرزه می‌افتاد

 

فاطمه گلبینی یکی دیگر از تجمع‌کنندگانی بود که برای شهادت سردار سلیمانی به خیابان آمده تا تنفرش را به آمریکای غاصب نشان دهد.

گلبینی با بیان اینکه انتقام خون شهید سلیمانی با نابودی اسرائیل گرفته می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت:  در تظاهرات شرکت کردم تا به آمریکا بفهمانم ایران اگر یک سردار بزرگ را از دست داد هزاران سردار سلیمانی دیگر تربیت خواهد کرد و فرزندان ما نیز راه این شهدای بزرگ اسلام را ادامه خواهند داد.

ما هیچوقت ولی‌فقیه خودمان را تنها نمی‌گذاریم و همواره پشت ولی‌فقیه هستیم آمریکا سردار سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند و باید عواقب نادانی خود را بپذیرد.

این نوجوان در ادامه افزود: از اینکه سردار دلها به درجه رفیع  شهادت رسید خوشحال شدم ولی از اینکه دیگر سردار سلیمانی در میان ما نیست بسیار ناراحتم سردار سلیمانی نماد قدرت و وحدت بین شیعه و سنی بود و در چشمان سردار سلیمانی، ابهت و اقتدار موج می‌زند به گونه‌ای که دنیای استکبار از اقتدار سردار قاسم سلیمانی به لرزه می‌افتاد.

آمریکا با این کارش گور خودش را کند و دیگر هیچ حربه‌ای در چنته ندارد که از آن استفاده کند و باید منتظر عواقب این کار نابخردانه خودش باشد.

* از دولتمردان ایران می‌خواهم که دیگر گول حرف‌های آمریکا را نخورند و حرفی برای ادامه مذاکره با استکبار جهانی به میان نیاورند.

وجیهه سادات ابطحی از دیگر افرادی است که ترور سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرده و در تجمع خودجوش شرکت کرده است و در پاسخ سوال خبرنگار فارس که چرا در این راهپیمایی شرکت کردید، گفت: چرا نباید در این تجمع شرکت کنم آمده‌ام که به آمریکا و امثال او بفهمانم اگر یه حاج قاسم رفت هزاران حاج قاسم دیگر هستند که منتقم خون مطهر شهدای پاک این مرز و بوم باشند.

ابطحی از شهادت سردار سلیمانی می‌گوید «اول برای خودش خوشحال شدم چون می‌دانستم آرزوی دیرینه سردار رشید اسلام شهادت بود اما دروغ نمی‌توانم بگویم آنروز تا هشت شب فقط گریه کردم برای ما خیلی سخت است آخر کسی را از دست دادیم که قدرش را به درستی ندانستیم.

این بانوی جوان ادامه داد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند فقط دست خودش را برای همگان رو کرد و رسوایی خودش را به جهانیان نشان داد.

این رو از دولتمردان ایران می‌خواهم که دیگر گول حرف‌های آمریکا این شیطان بزرگ را نخورند و حرفی برای ادامه مذاکره با استکبار جهانی به میان نیاورند لال شود آن زبانی که بعد از ریخته شدن خون سردار قاسم سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا بزند.

* خبر شهادت سردار سلیمانی داغ خیلی بزرگی برای ملت ایران و شیعیان اسلام است/ انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

حمیده رایجی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم خیلی ناراحت شدم اصلا باورم نمی‌شد که سردار سرفراز ما به درجه رفیع شهادت رسیده باشد داغ خیلی بزرگی برای ملت ایران و شیعیان اسلام است ما انتقام خون ریخته سردار سلیمانی را خواهیم گرفت همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «انتقامی سخت در راه است» ما هم از مسولان می‌خواهیم انتقام خون بهترین مرد دنیا را از آمریکای غاصب بگیرد.

ما هرگز رهبرمان را تنها نمی گذاریم و همواره پشت ولایت فقیه ایستادیم ما هزاران سردار همچون قاسم سلیمانی تربیت می‌کنیم و تحویل مقام معظم رهبری می‌دهیم تا از میهن مقدس ایران دفاع کنند.

رایجی ادامه داد: به خانواده محترم شهید سردار قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت می‌گویم ما خاک پای تمامی شهدا هستیم شهدا از جانشان برای دفاع از اسلام، انقلاب و مردمان این مرز و بوم عازم جبهه و جنگ شدند و ما هیچوقت این فداکاری آنها را فراموش نخواهیم کرد.

در پایان مراسم پرچم اسرائیل و آمریکا توسط مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان دارالمومنین گرگان به آتش کشیده شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار