مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی اینچه‌برون گفت: سردار سلیمانی حامی همه مستضعفان جهان بود و استکبارستیزی را در جهان گسترش و توسعه داد

سردار سلیمانی استکبارستیزی را در جهان توسعه داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند عبدالغفور چرکزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهر مرزی اینچه‌برون گنبدکاووس اظهار کرد: سردار  سلیمانی سردار رشید اسلام در متلاشی کردن داعش و از بین بردن تفرقه و اختلاف بین مسلمانان جهان نقش بسزایی داشته و عامل بسیار مهم وحدت  بین مسلمانان شیعه و سنی جهان بود.
وی با اشاره به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی افزود: همه مسلمانان و  مردم مظلوم و مستضعف جهان از شهادت مظلومانه این سردار اندوهگین و عزادار هستند اما شهادت برای سردار افتخار و آرزویی بود که به رسید.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر اینچه‌برون گنبدکاووس با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی بزرگترین اشتباه را در تاریخ به ثبت رساند ادامه داد: به زودی آمریکا از عمل ناشایست و جنایتکارانه خود پشیمان خواهد شد و این را بداند که همه مستضعفین جهان در برابر این عمل جنایتکارانه ساکت نخواهند بود.
وی در توصیف شخصیت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی مبارز خستگی‌ناپذیر، طرفدار مستضعفان و مظلومان جهان و مبارز جدی در برابر ظلم و ستم بود و در این مدت توانست استکبارستیزی را در جهان گسترش دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار