صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با انتشار پستی از راهکارهای ایشان برای تصمیم‌گیری‌ها در زندگی زناشویی نوشت.

راهکار رهبر انقلاب برای تصمیم‌گیری‌ها در زندگی زناشویی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مشرق، صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، با انتشار پستی، راهکار ایشان برای تصمیم گیری‌ها را توافق دو جانبه بین زن و مرد معرفی کرد.

بر اساس این پست رهبر انقلاب زن و مرد را دو رفیق برای یکدیگر معرفی کردند و حق آن‌ها را برای تصمیم‌گیری در زندگی برابر دانستند.

ایشان تابعیت مطلق زن از مرد و بالعکس را نفی کرده و گذشت از خواسته‌ها در موقعیت‌های متفاوت را راه حل بسیاری از مشکلات زناشویی دانستند.

 

در ادامه متن و پست منتشر شده در صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" یک جا مرد کوتاه بیاید یک جا زن"

رهبر انقلاب: این طور نیست که بگوییم همه جا خانم باید از آقا تبعیت کند؛ نخیر. چنین چیزی نه در اسلام داریم و نه در شرع. یا مثل برخی از این اروپا ندیده‌های بدتر از اروپا و مقلد اروپا، بگوییم که زن بایستی همه کاره باشد و مرد تابع باشد. نه این هم غلط است. بالاخره دوتا شریک و دوتا رفیق هستید. یک جا مرد کوتاه بیاید، یک جا زن کوتاه بیاید. یکی این جا از سلیقه و خواست خود بگذرد، دیگری در جای دیگر، تا بتوانید با یکدیگر زندگی کنید. ٧٧/٠١/١٩ "

2745518

ارسال نظر

آخرین اخبار